Shamrock United - Forum

https://http://shamrock.lifeisaparty.be/
D
De 2 coachen 01/05/2006 16:20
62.235.17*

???Teamgevoel???+ Bestuursvergadering

Geachte,

Donderdag aanstaande wordt er vergadert in privesfeer tussen de coach en de hulpcoach, of liever de twee coachen die alle taken van de ploeg op zich nemen.

Er zijn de voorbije week wat voorvallen geweest, waarin toch wat spelers in de fout gingen, en darbij hun ploeg een slechte naam bezorgen.

Ook wordt gekeken naar de inzet van sommige spelers, blijkt dat er sommige zich totaal niet meer geroepen voelen om hun ploeg nog langer te verdedigen?!

Gisteravond was de maat vol bij de coachen, die door het afzeggen van een aantal spelers, zelf nog opzoek mochten gaan naar vervangers en daarbij niet konden rekenen op hun medeteamleden. Daarbij komt dat het toernooi dus moest afgeblazen worden deze ochtend, wat niet leuk is voor diegene die zich hadden ingeschreven!! Deze spelers wordt niets verweten.

Ook wordt er zich nog een vraag gesteld bij het functioneren van de voorzitter, die misschien dit als een siertitel opneemt, het is de bedoeling dat er in nood voor spelers wordt gekeken dat dat u de verantwoordelijkheid op zich neemt.

De coachen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

R
ronan 01/05/2006 19:59
81.164.5*
me for president

doe een verkiezing é vo voorzitter

mo ik ben géén kandidaat

aja trainer kun je eens geen regenstage doen want tzijn een paar spelers die een beetje bang zijn van die natte druppelkes en dan kan het toch niet dat je je ploeg in de steek laat omdat je geen zin hebt om nat te worden (beetje zielig mo ja wie ben ik om comentaar op een ander te geven é)

M
Merre^^ 01/05/2006 20:05
81.244.5.*
Over wie heb jet ??

R
Rosie 01/05/2006 20:31
62.235.17*
Voor alle duidelijkheid, er was wel de wil bij de spelers die wouden aantreden vandaag, maar jullie waren met te weinig, nl 4 man. Het lag dus niet aan het weer.. (coach en hulpcoach hebben drie uur in de regen getraind een week geleden uit PASSIE voor de sport.

Greetz

T
Toon 01/05/2006 21:09
10.0.43.*
kerels rol van voorzitter

ten eerste ik had al van begin gezegd dat ik nie kost mee doen aan da tornooi!! mij niets verwijten ze..heb echt veel werk voort moment (zelf niet naar cercle gegaan zondag! en had er heel graag bijgeweest)

ten tweede ik wist niks van spelerstekort! op forum stond er dat: merijn, wim, korneel, kristof en Ronan zouden spelen en wouter af en toe wedstrijd ging meedoen= totaal aantal 5,5!! genoeg spelers dus als ik goed kan rekenen en geen voorzittersverkiezingen

laten we ons mss keer over de rol van onze 'trainers' bezinnen

Aan iedereen: als je je opheeft om mee te doen aan tornooi,dan niet op allerlaatste moment afzeggen!!( mits hele grondige redenen ntl)

x

M
Merre^^ 02/05/2006 12:22
81.241.224.*
"laten we ons mss keer over de rol van onze 'trainers' bezinnen"

Als je iets zegt mag je het ook goed funderen, want zo heeft niemand er iets aan.

Ten tweede moesten er meer mensen het forum volgen zou je wel zien dat er een spelerstekort was. Dus meer het forum volgen!!

Normaal gezien gingen ik, wim, korneel,thomas, wout en kristof mee doen. Thomas en Wout hebben afgezegd en Kristof die mee doet was gewoon iets dat we dachten dat een feit was (ik dacht dat toch) omdat hij het altijd over het male toernooi had, maar hij wist ook van niets door ook het forum niet te lezen. Enfin bleef over Ik, wim en korneel en wouter, dat misschien 2 matchen ging spelen, maar toch zo goed was om te komen indien het toernooi gespeeld werd. We moesten dan nog 2 spelers zoeken en Ronan was zo vriendelijk om hier op in te gaan en ook nog iemand te zoeken, maar we moesten te dicht bij het toernooi mensen zoeken en niemand was nog bereid.

Ik heb alles nog mogen afzeggen rond 1.30 zondagavond, maar dan 's morgens bleek dat Kristof en Jurgen ook nog wouden meedoen. Veel te laat naar mijn mening en ik heb er dus goed aan gedaan om af te zeggen. Bedoel: zo kan ik niet werken....

Geen verwijten naar niemand, want het verwijtwerk zal Wouter wel afwerken... Enfin iedereen mag verwijten zetten en dan zullen die genoteerd worden voor de vergadering van donderdag.

Een beetje meer inspanningen van iedereen zou leuk zijn. Als we vant weekend en de weekends er op zouden trainen zou ik toch graag meer mensen zien.

T
Toon 02/05/2006 14:24
10.0.43.*
idd merijn als je iets zegt moet je het ook funderen é

"Ook wordt er zich nog een vraag gesteld bij het functioneren van de voorzitter, die misschien dit als een siertitel opneemt, het is de bedoeling dat er in nood voor spelers wordt gekeken dat dat u de verantwoordelijkheid op zich neemt"

ge wist ook wel da kik da nie kon weten dat er spelers te kort waren é

gewoon iedereen op tijd forum checken en op tijd erop zetten of je kan komen of niet!! (ik kijk naar niemand ze kristof...maar als je kan meedoen altijd OP TIJD laten weten hé)

swat hebben junder goesting om zaterdag in vooravond rond 18u30 te sjotten op daverlo. nog eens trainingsje (of eventueel mss oefenmatch tegen Frassati ofzo..). daarna kan iedereen naar CYB of na galabal gaan. wat denken jullie?? x

S
stoffie 02/05/2006 14:59
84.193.163.*
-> gewoon iedereen op tijd forum checken en op tijd erop zetten of je kan komen of niet!! (ik kijk naar niemand ze kristof...maar als je kan meedoen altijd OP TIJD laten weten hé)

Khad et waarschijnlijk wel beter opt forum gezet mor wouter eeft et me vrijdag of zaterdag denkik gevraagd via sms vo te spelen, en heb gezegd dak nog ging zien omdak redelijk ziek was(longen uithoesten enzo) en dak dus opt moment zelf wel ging zien alst ging gaan of ni.

Eeft niks me willen of ni te maken mor me oppassen voor de komende (belangrijke) weken.

Alsk dat dan aan één zeg dachtik wel dat den ander coach et ook ging weten, mss gebrekkige communicatie daar?

Nuja swat, volgende keer zijk der wel

Shamrock in hart en nieren

M
Merre^^ 02/05/2006 21:59
81.243.132*
Dat wist ik hoor Kristof van je ziek zijn, maar normaal had je al vroeger moeten zeggen of je kon of niet en dat is gewoon buiten dat ziek zijn. Ook laurens en davy hebben niets gezet opt forum dus ja.

Enfin toon je wil iets organiseren wel zie dan dat iedereen kan en dan pas ga ik ksa frassati da vragen, want das niet leuk als ik da telkens moet uitstellen. En graag op tijd. Ik snap immers niet hoe dat die mannen elke zaterdag trainen met 14 man (cijfer speelt van geen rol).

T
Toon 03/05/2006 11:43
10.0.43.*
ok dit is de ultieme test om te kijken of iedereen regelmatig het forum checkt.

zaterdag 18u30 Daverlo

Wie kan er en wie niet??

komaan, is echt lekker weertje. ideaal om nog es balletje te trappen!

p.s.ben gsm kwijt(wss gepikt) dus voorlopig enkel berijkbaar via mail..

W
Wout 03/05/2006 12:06
84.192.223*
sorry, ik moet helpen met de Check Your Butt. Kaarten zijn nog altijd (bij mij) te verkrijgen

M
Merre^^ 03/05/2006 12:51
81.241.224.*
WOUT TOCH!!! We komen niet dus je moet niet proberen .

Btw zaterdag is al gelijk vo mij, maar zondag mag ook. En toon je test moet je ergens anders maken. Bij TRAINING.

R
Rosie 03/05/2006 13:03
62.235.16.*
Zaterdag lukt misschien wel in de vroege avond maar kga waarschijnlijk moeten werken.Kbent nog ni zeker.

K
Korre 03/05/2006 13:21
80.200.243.*
ik komen af om een balleke te trappen.

We kunnen anders een in interne shamrock United voetbalcommissie op richten om gevallen met spelers eerlijk te beoordelen en eventueel verdere maatregelen te nemen indien nodig. Hierbij denk ik dan aan strafmaatregelen zoals

2 bakken boete, boterkoeken mee brengen naar de training en zo verder.

De commissie kan een internwetboek maken.

tot zaterdag in Daverloooooooooooooooooooo

yooooooooooooooo

Korre

D
Davy 03/05/2006 15:02
10.2.52.*
Ik had gelezen, dat het het "volzet " was ( "FULL", daarom heb ik niet gereageerd...., ik heb dit weekend dan niet meer vrij gehouden waardoor ik niet kon komen dusja

betere afspraken zijn wenselijk

groetjes D

T
Thomas 03/05/2006 18:06
83.182.44*
zaterdag is ok, maar ik kan pas na 7 u

Thomas

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |