ik zal wel beginnen:

ik ben Sarith en ik ben de beheerster van deze site. Ik heb het vorige deel van LH ook opgericht, en dat beheert nu iemand anders, Rosa. Ze heeft het ook een andere naam gegeven.

Zoals ik al zei ik ben Sarith en wordt in mei 15. Ik zit al zo'n 7½ jaar op paardrijden en heb 3 (verzorg)paarden . Verder doe ik ook nog dansen en acteren als hobby. Ik zit dit jaar nog in 3 VWO TTO. TTO is een tweetalige opleiding en je krijgt dus zo'n 70% van de vakken in het engels. Het is erg leuk. Volgend jaar ben ik van plan om N&T te gaan doen. Dat is dus met Natuurkunde, Scheikunde en Wiskunde. Als vrije vakken doe ik er nog gym2 en informatica bij.

Over mijn (verzorg)paarden:

Clara, is een Gelder. Ze is 23 jaar oud en barst nog van de energie. Ze is super snel en wil vaak alleen maar galoperen. Helaas heeft ze niet veel conditie meer, dus dat ben ik nu met haar aan het opbouwen.

Opartel, is een appelschimmel. Ik weet neit precies hoe oud, maar ik schat rond de 14. Hij is super lief en zal nooit een stapje verkeerd doen. De eigenares doe ook wedstrijden met hem in de M2

En als laatste Jip, of terwijl Bolle. Mijn schatje. Het is een haflinger van 18 jaar oud. Hij houd ervan om, als er een onervaren ruiter opzit, lekker te gaan stil staan en niet meer vooruit te gaan. Met wedstrijden zit ik nu met hem in de L1. Op stal is het echt een lieverd, en natuurlijk is 1 van de vele dingen waaraan hij denkt: ETEN!!!. Hij probeert altijd te kijken of ik wat bij me heb. Hij staat samen met zijn grote vriend Colin een fjord op manege tinte. Ik rij al zo'n 3½ jaar op Jip.

Dat was het zo'n beetje wel. Moet je meer weten vraag het dan