patricia's forum
D
droopy 31/01/2006 20:04
62.195.196*

toekomst

Hoe zie jij je toekomst? Of zie je er juist ff geen gat meer in? Of wat je dan ook wil delen erover...

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

D
droopy 31/01/2006 20:57
62.195.196*
Op dit moment weet ik totaal niet wat ik van de toekomst kan verwachten, eerlijk gezegd.
Dat ik graag ooit pleegmoeder of gastouder wilt worden in de toekomst hoop ik.
Dat ik ooit in staat ben te werken..een uitgebreidere vriendenkring krijg..wat meer plezier in mijn leven..beter om leer gaan met mijn depressie...dat ik veel mensen kan helpen.

G
gasfg 07/02/2006 19:03
84.27.75*
je hebt geen toekomst denk je nu echt dat je met leugens een toekomst hebt/maakt?
Vrienden zul je ook nooit krijgen je gebruikt ze alleen en als je er genoeg van hebt dump je ze. Dom

D
droopy 07/02/2006 19:27
62.195.196*
Je hebt een beeld van mij dat werkelijk je moeder is. Als je mij zelf niet gelooft, dan zou ik als ik jou was, ook maar es naar je familie luisteren, want iedereen weet dat! Maar je bent goed gehersenspoeld, dat heeft ze dan mooi voor mekaar gekregen. En ik zie mijn toekomst heel rooskleurig in, alleen voor mensen die kinderen mishandelen en de mensen die in het nut van kindermishandeling geloven, niet!

W
wesly 27/02/2006 16:17
84.27.75*
tuurlijk joh
ik zie helaas geen toekomst voor mensen die mensen gebruiken

P
p 16/04/2006 02:19
80.57.43.*
ach als de depressie erg opspeelt zie er een paar dagen geen gat in. maar dan ben je ook niet in staat reeƩl te oordelen. Als de depressie dan weer een paar dagen afzwakt zie ik gewoon de dingen weer die me nog in de toekomst staan te gebeuren zoals kids of het nu pleegkids of van mezelf zijn..zal ze toch zien als mijn eigen smile..
mijn eigen salonnetje..mensen die ik nog kan helpen door mijn ervaringen..ik kan vaak weer echt uitkijken naar de dag.

M
marcella 19/06/2006 11:58
213.93.92.*
ik kan me hier helemaal in vinden, soms dan zie je het niet allemaal meer, maar als je dan weer een paar goede dagen hebt om het zo maar te zeggen dan weer wel. Ik heb de afgelopen week erg moeten knokken om mijn hoofd boven water te houden, makkelijk is het niet ook niet omdat er nu een kind bij betrokken is, maar je moet proberen door te vechten al zou ik soms echt wel eens op willen geven!

liefs mar

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |