patricia's forum
D
droopy 31/01/2006 19:41
62.195.196*

therapie

Voor als je iets kwijt wilt over je therapie, therapiƫn die je gevolgd heb en je ervaringen ermee..of als je benieuwd bent naar de ervaringen van anderen met een bepaalde soort therapie enzovoorts..

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

P
patricia 01/02/2006 22:41
62.195.196*
Op dit moment heel erg teleurgesteld erin. Het lijkt wel alsof er geen vooruitgang in me situatie zit.

D
droopy 12/02/2006 13:35
80.57.43.*
Na de therapie van, van de week, wel weer wat positiever erover gaan denken gelukkig. Hij heeft zo'n goeie brief van wel drie kantjes voor me geschreven, die ik mee moet nemen naar de herbeoordeling. En ik vindt het ook fijn dat ie alle dingen die ik hem vertel zo goed onthoudt. En me af en toe terecht wijst als ik erg zwart/wit denk. Wel raar om te zien, toen ik die brief van hem las en me eigen antwoorden op t formulier dat ik moest invullen, dat het nu slechter me gaat, dat toen ik volledig werdt afgekeurd. Maar misschien moet het inderdaad nog slechter gaan voordat het beter kan gaan.
liefs mij

D
droopy 22/02/2006 14:28
80.57.43.*
Heeft iemand hier ervaring met RET-therapie???

G
gasfg 26/02/2006 14:37
84.27.75*
je bent bijna de enigste die op je forum reageerd zo belangrijk is je forum maar ja kun je toch weer lekker over jezelf lullen dat doe je toch zo graag en misschien krijg je nog wat aandacht dat heb je het liefst dus bij deze AANDACHT zo nu kan je dag niet meer stuk

P
p 16/04/2006 01:37
80.57.43.*
De ret-therapie bleek iets voor later. Zoals mijn psych al zei het is een combi van dingen die me doen genezen (of verzachten) van de dingen die gebeurt zijn.
Maar het gaat hartstikke goed met de therapie..elke keer mag ik weer leren en ik heb erg geboft met zo'n goede betrokken psycholoog
Ik leer van hem dat ik er mag zijn en geduld met mezelf moet hebben.
Ik kan er volledig mezelf zijn. Hij ziet allerlei positieve dingen in me, en vooral toekomst in mijn plannen, dat is erg stimulerend. Het is soms erg zwaar trekken eraan. Werken aan jezelf, heb ik geleerd is erg hard werken, maar de moeite waard! Verwerken is duidelijk een werkwoord en ik ben op de goeie weg!

P
p 16/04/2006 01:38
80.57.43.*
ook overweeg ik regressietherapie zodat ik nog duidelijk krijg wat er vroeger nog meer is gebeurd, want mijn tante kan natuurlijk niet alles vertellen daarover

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |