je moet de onderstaande code in een leeg weblog zetten en zorgen dat er verder niks anders in komt te staan,alleen de code dus. ook moet het blogje telkens bovenaan blijven staan. dus als het gaat zakken omdat je weer een nieuw weblog hebt gemaakt, verwijder dan het code-blogje en zet hem er weer bovenaan. maak dus een leeg blogje, klik op html, haal de codes die dan verschijnene weg en plak dit erin:
_______
__
____
_____
PAS OP! haal alle onderliggende streepjes die je in de code ziet eerst weg anders doet hij het niet!
vul een http url in op de plek waar dat staat aangegeven. het mooie is dat als je een heel klein plaatje hebt dat niet uitmaakt, want het plaatje herhaalt zich. geweldig toch?
check wel even of de achtergrond matcht met je eerder tekstkleur van je blogjes . misschien overstemt de achtrergrond je kleur wel. dan moet je gewwon de tekstklur aanpassen.
snap je het niet of lukt het niet? post u hieronder maar

ik denk toch dat er dan nog een logje is waar een bepaalde code nog in zit waar ie niet hoort. zoals ik al zei dat had ik laatst ook en de enige oplossing was toen om enige logjes te verwijderen...echt jammer was dat! maar toen was het probleem wel verholpen! kijk nog eens goed naar alle logjes! misschien zie je er nog wel een code tussen!