FORUM marcella

marcella

G
gaby 22/03/2006 12:27

leuke uitspraken

Wie kent het niet een kind dat eens een aparte uitspraak doet of jij zelf of je partner,iedereen verspreekt zich wel een keer op een leuke manier. Je wilt dan iets duidelijk maken, alleen zeg je het verkeerd.

Wil je dat delen, laat dan een berichtje achter hier!!!

p.s. alle gekheid op een stokje krijgt binnenkort een tweede deel als die er straks bij staat kunnen julie daar reageren!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

P
p 22/03/2006 12:28
Mijn vriend wou ooit gaan stofsnuiven zei ie (stofzuigen!)

G
gaby 22/03/2006 12:35
hahaha das een leuke uitspraak zo heb ik een keer gehad dat Mar een kaars aan moest doen maar i.p.v dat ik zei steek de kaars eens aan alsjeblieft zei ik steek de lamp eens aan alsjeblieft hahaha

ik kwam niet meer bij toen hahahhaa

M
marcella 10/04/2006 09:45
ik zei gister dat ik naar de bakker moest om bezine te tanken hahahaha... bedoelde natuurlijk dat ik naar de pomp moest, maar hoe ik nu bij de bakker kwam ik weet het niet, misschien werkt daar die leuke vriend van Gaby wel hahaahahahahaaha

M
marcella 13/04/2006 10:05
Jennifer is twee en een half: Ze vraagt aan mij waar haar sokken zijn dus ik zeg in je schoenen. Zegt ze hebben mijn schoenen het ook koud dan??? Hahahaha ik stond haar aan te kijken en moest me dus bedwingen om niet te lachen. Ze heeft wel vaker van dat soort opmerkingen. Het is echt een schat en ze gaat steeds duidelijker praten! Elke dag woordjes en zinnetje met haar oefenen werpt dus wel degelijk zijn vruchten af!

P
p 13/04/2006 13:43
whaha wat is ze grappig!

M
marcella 20/04/2006 13:55
Jen is ook zwanger, en haar baby groeit in haar been i.p.v in haar buik, lekker ding is het ook he haahha

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |