FORUM marcella

marcella

M
marcella 15/02/2006 12:26

roken

Rook jij en zo ja hoeveel ongeveer of ben je gestopt met roken. wat vind je van roken en dergelijke, kortom alles over roken.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
marcella 15/02/2006 12:28
Ik rook zelf ook en soms wel een zo'n 15 sigaretten op een dag als ik deprie ben. Yoran rookt niet meer, en ook ik ben nu dus van plan om te gaan stoppen met roken. Maar niet zonder iets, want dan kun je de eerst komende twee maanden wel uit mijn buurt blijven hahahaa, dan ben ik namelijk niet te genieten en kan ik snel boos worden. Ik ga het net als Yoran met pleisters proberen. Bij hem werkte het geweldig en hij had veel minder last van de ontwenningsverschijnselen. Er word hier in ieder geval niet in huis gerookt omdat er kids over de vloer komen hier.
Yoran rookte trouwens soms bijna 2 pakjes op een dag hahaha

D
droopy 15/02/2006 14:38
Ik vindt roken waar kleine kids bij zijn niet kunnen, dan ga ik altijd buiten staan. Ik ben erg bang dat ik nog dikker wordt als ik ermee stop , ben al zoveel aangekomen door de medicatie. Ben wel chaggies gaan draaien sinds een aantal maanden, want da's een stuk goedkoper en dan rook ik minder, omdat ik een kluns ben in het draaien ervan. Als ik gestresst ben rook ik meer.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |