FORUM marcella

marcella

D
droopy 09/02/2006 14:01

Goeie kanten van een depressie, naar verleden etc.

De woede die mijn verleden en depressie bij me oproepen, hebben vandaag een opruim- en schoonmaakwoede tot gevolg...nou da's toch een prettige bijkomstigheid ervan!

En ik heb van mijn verleden natuurlijk geleerd, hoe je kinderen NIET goed opvoedt en verzorgt.

Weinig positiefs ervaren of gehad toen, dus nu ook extra dankbaarheid voor de kleine gewone dingetjes

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
marcella 14/02/2006 09:02
Ook ik heb er van geleerd hoe je kinderen NIET moet opvoeden en ik heb geleerd hoe ik er beter mee om kan gaan als ik bijv aan het werk was. Het was niet elke dag makkelijk om mijn bed uit te komen en nog steeds niet, maar doordat ik gelukkig iets deed waar ik veel plezier in had wist ik wel mijn bed uit te komen. Het positieve voor mij is dat ik door mijn depressie ook de kracht heb gevonden om te vechten en mijn verleden aan te gaan en te accepteren en proberen tot antwoorden te komen. Ik geniet elke dag van de kleine stappen die ik maak en de dingen die ik meemaak. Ik probeer elke dag ook te genieten en te lachen ondanks mijn depressie die op het moment alleen maar erger word en steeds meer aanwezig is als een donderwolk bij heldere hemel.
liefs mar

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |