De dag vandaag
Hoe gaat het vandaag met je? Wat wil je vandaag doen? Lukt dat allemaal wat je wilt doen? Hoe komt het dat dingen niet lukken enz? Laat van je horen zou ik zeggen en heb je tips of ideeen hoe hiermee om te gaan, zet ze dan in het topic ideeën en omgang.
Vandaag lukt er echt niets van wat ik graag zou willen doen. Ik heb een enorme baaldag en ik voel me vandaag behoorlijk depressief. Zelfs zo erg dat Daan Jennifer even is komen halen zodat ik misschien even naar bed toe kon, maar zelfs dat lukt me niet. Ook schrijven lukt niet echt vandaag, want ik wil zoveel opschrijven dat er geen verhaal of lijn in zit. Het liefst zou ik vandaag lekker wegkruipen en dan niet meer tevoorschijn komen totdat ik me weer wat beter voel, maar soms kan mijn depressie zo erg als ie nu is wel drie a vier dagen duren dus dat is ook de oplossing niet. Ik moest van mezelf ook het huis doen, maar dat lukt ook niet!
Kus marcella
het maakt toch niet uit dat er geen lijn inzit als je iets schrijft..gewoon doen als je het echt wilt. Niet jezelf gaan verplichten om het huis te doen vandaag hoor. wel lief voor jezelf blijven meis!
ik probeer lief te blijven voor mezelf al lukt dat op moment even niet zo, ik kan echt alleen maar schelden op mezelf. Gisteravond was het ook al zo erg en toen heb ik mezelf enorm hard geslagen en mijn pols tussen de deur gehad en dergelijke. Ik was echt de weg kwijt. Gelukkig lag die kleine meid al lekker in bed en was Yoran er behoorlijk snel toen ik belde dat het mis ging met me. Ik snap het niet waarom ik me zo waardeloos voel en waarom ik dat gedaan heb gister, want om nou te zeggen dat het helpt Nee.... Vandaag probeer ik wel rustig te blijven en lief te zijn voor mezelf, door extra thee te drinken en als ik wil roken dat gewoon te doen, en lekker eten en dergelijke, maar het schuldgevoel tegenover de katten dat ik het huis niet kan doen en dergelijke blijft. Ik weet dat Yoran het vanavond zo gedaan heeft voor me, maar hij werkt heel de dag en dan moet hij ook nog stofzuigen en dweilen omdat ik het weer eens niet kan! Hoe kan dit en wat is dit???? ZO erg is het echt nog nooit geweest en ik zie gewoon even door de bomen het bos niet meer! Liefs mar
p.s. thnxx voor je lieve reactie