FORUM marcella

marcella

M
marcella 16/11/2005 08:38

leuke dingen zoals huisdieren en hobby's

laat hier een leuk berichtje achter over de huisdieren die je misschien hebt of een leuke hobby, alles mag. de kinderen en ik zullen ook af en toe eens een berichtje plaatsen. dat zal niet altijd even snel gaan, maar we doen ons best!

dus laat je horen zou ik zeggen dat vinden de kids erg leuk namelijk!

kus marcella en de kinderen van klas 1a en b t/m 8 c

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

D
droopey 16/11/2005 14:41
nou..jullie zijn lekker op schoolreisje, dus begin ik het hier maar vol te kladderen.
ik heb 3 hondjes in de leeftijd van een half jaar tot 2 jaar. het zijn allemaal reutjes. die zijn alle drie zo gek als een deur, en gebruiken hun oren haast nooit. alleen maar als ik zeg: "koekje?" of "ga je mee wandelen?", dan luisteren ze wel!!
2 kittens. die zijn allebei ongeveer 4 maanden. het zijn twee vrouwtjes. de ene is grijs met zwart en de andere is wit met rode vlekjes. de ene is heel ondeugend en hangt graag in de gordijnen, de andere is heel rustig en knuffelt graag.

en ook nog een konijn. we dachten dat we een dwergkonijn hadden gekocht, maar hij is echt groot geworden.
uhmm mijn hobby's..vooral veel wandelen met de honden, lezen, internetten (haha maar dat wisten jullie misschien al)..winkelen..muziek luisteren.
nou ik ben benieuwd wat jullie hobby's allemaal zijn en of jullie huisdieren hebben.

knuffel van droopey

B
Brigitte 17/11/2005 15:07
hallo allemaal ik ben brigitte en ik heb zelf twee katten en een hamstertje... aan mijn katten kan ik altijd mijn verhaal kwijt, ik woon nu bij tijdelijke ouders zoals ze dat noemen totdat er een geschikt pleeggezin voor mij gevonden is! ik zit sinds twee weken bij Juf Marcella op school en ik heb het daar heel erg naar mijn zin! mijn hobby's zijn met mijn katten spelen, knutselen, tekenen en lekker niets doen, of zoals nu even bij juf marcella en katinka buurten, dat vinden ze altijd goed gelukkig! ik moet nog wel een beetje wennen aan de omgeving hier, maar ik krijg ontzettend veel steun van mensen en mijn dieren, op hun kan ik blindelings vertrouwen en ben ook echt gelukkig met ze!

ik vind de site van juf marcella erg mooi en haar forum is ook heel erg leuk haahaha

kusje brigitte

D
droopy 17/11/2005 15:52
hoi Brigitte...

twee poezen en een hamstertje..zitten de poezen niet af en toe te gluren naar het hamstertje van: "Mjammie mjammie..een lekker hapje voor ons"??

en heeft je hamster ook zo'n joggingbal waar ie in kan rennen? dat is heel leuk om te zien als ze daarin rondrennen en dan kan het hamstertje lekker sporten.

als je wcrolletjes in hun kooi legt..gaan ze dat helemaal versnipperen..dat vinden ze heel leuk . of kartonnen doosjes..die kunnen ze als huisje gebruiken of gewoon lekker slopen. hoe heet je hamster eigenlijk??

nou ik vraag wel veel he..veel plezier op kamp meis!

knuf van droopy

J
Jet 28/11/2005 16:40
Hoi luitjes, ik zal even vertellen over mijn hobbys, het zijn er veel hoor maar ik vertel er gewoon eerst een en dan later weer ergens anders over.

Oke daar gaat ie dan...ik heb een aquarium met guppen en nog wat andere visjes erin.
Ook zitten er 5 kleine glasgarnaaltjes in en die komen elke avond zich verzamelen op een stuk hout om samen te stoeien en te eten. Erg leuk om te zien hoor.Ook zitten er 2 modderkruipertjes in die als het aquariumlicht uit is samen gaan dansen door het water en als ik niet kan slapen ga ik voor het aquarium zitten en kijk ik naar ze.
1x in de twee weken verschoon ik het aquarium en ververst de helft van het water.
Want vissen poepen ook dus moet het water net als de wc af en toe verschoond worden anders gaan de vissen dood.

Dan heb ik nog een klein aquarium waarin een rivierkreeft woont samen mett 5 guppen. Ik heb hem een dikke grote stok gegeven waarop hij lekker kan klimmen en er weer vanaf kan duiken. Dat vindt hij namelijk erg leuk...erop klimmen...en er weer vanaf duiken..gek beestje hoor maar ik vind hem erg lief en boeiend om naar te kijken.
Hij heeft veel pootjes en kan snel rennen en springen.
Volgende keer zal ik een foto erbij zetten want die kon ik nu niet zo snel vinden. Ook dat aquarium hou ik natuurlijk goed schoon.
Zo ..nu weten jullie 1 van mijn leukste hobby...mijn vissen.

volgende keer vertel ik weer over iets anders als ik tenminste tijd ervoor heb.
Want ik werk ook op een school en deze tijd voor Sinterklaas en Kerstmis is wel een drukke tijd maar ook erg gezellig.

Dag lieve allemaal...ik moet eten gaan koken nu...tot de volgende keer.

Knuffel voor jullie allemaal van Jet

P
Petra 05/12/2005 14:34
Hoi iedereen!

Ik heb gelukkig ook huisdieren, waar ik jullie over kan vertellen!

Ik heb 3 katten:

Een zwarte poes, Scooby, die op 21 maart 2006 12 jaar wordt!

Een cypers-bruine poes, Real, die op 24 april 2006 8 jaar wordt!

Een wit met rode kater (een Turkse Van), Ra, die op 3 februari 2006 8 wordt!

En ik heb ook 2 konijntjes:

Wit met rode leeuwekopjes, twee zusjes, die luisteren naar de namen Lani & Nala, die nu 2 jaar en een paar maanden oud zijn!

En mijn vriend heeft een groot aquarium vol met visjes! Vooral de guppies zijn erg druk! Soms zelfs zo erg, dat je moe wordt van het kijken naar ze!

En één van mijn grootste hobbies is het verzamelen van knuffeldieren! Ik heb er al heel veel, beren, poezen, vogels, schildpadden, slakken en nog veel meer! Dus eigenlijk heb ik een huis vol dieren, echte en pluche!

Groetjes voor jullie allemaal

Petra

M
marcella 06/12/2005 15:18
Ik heb sinds gister er twee katjes bij, ze zijn net acht weken oud. Gisteravond gingen wij pakjesavond houden en ineens hoorde ik iets miauwen hahaha...en wat bleek, twee katjes voor mij, die mij afleiding moeten bezorgen stond er op het kaartje. Ik ben enorm blij met ze, alleen jammer dat de sint ze nog geen namen heeft gegeven, nu moet ik er een nog een naam geven. Een heb ik bruintje genoemd, omdat zo Björn wel eens genoemd werd, bij zijn achternaam dus hahaha, dus nu heet de kat zo, dat zou hij namelijk erg leuk hebben gevonden. Ik ben dus ook enorm blij met de katjes en ga ze zekers goed verzorgen!!!

M
marcella 07/12/2005 10:20
Mijn leukste hobby is voor mij met kinderen bezig zijn en dingen maken met ze, dus knutselen, verven enz... Ik doe het al langere tijd werken met kinderen en ik zou niets anders meer willen, wat is er nou mooier dan van je hobby ook nog eens je werk te kunnen maken?

Verder ben ik dol op stijldansen, dit doe ik al zo'n 15 jaar en doe ook aan wedstrijd dansen, en ik heb nu al zo'n negen jaar een vaste danspartner. Ik heb nog wel meer hobby's maar dit zijn mijn leukste hobby's

J
Jet 21/12/2005 22:39
Mijn gesprekje in de nacht met een mug,

Ik word wakker van het gezoem van een mug die over mijn slaperige hoofd vliegt.

Ik doe het licht aan en ziet op de muur een mug zitten, dus ik pak een krant en net voor ik hem dood wil slaan hoor ik een piepklein stemmetje.

Ach, alsjeblieft sla mij niet dood,ik heb honger en wil alleen maar een klein beetje bloed van jou. Mijn hand blijft stil staan in de lucht met de krant er nog in en ik kijk verbaast naar die mug op de muur. Ik leg dan de krant neer en vraag waarom hij niet buiten is gaan zoeken naar een koe of een schaap die hij dan kan gaan prikken. De mug antwoord dan dat hij daar te zwak voor is geworden.

Ik krijg medelijden met die arme mug en ik zeg tegen hem dat hij 1x in mijn arm mag prikken maar dan moet hij daarna het raam uit vliegen naar buiten. De mug belooft dat en ik steek mijn arm uit, de mug vlieg op mijn arm en pprik en zuigt zijn buikje vol.daarna doe ik voor hem het raam open en met een vrolijk dag tot de volgende keer vliegt hij weer weg.

Ik kruip mijn bed weer in en val in slaap.

Eigenlijk hebben muggen het zwaar want zij moeten altijd op zoek naar hun eten en ik ken zo aan tafel gaan zitten eten.

de volgende avond laat ik het raam toch maar voor de zekerheid dicht...stel je voor dat mijn mug weer honger heeft.

Welterusten rakkers en slaap lekker.

S
Samantha 16/12/2007 14:08
Haaii ik ben Samantha

wij hebben thuis 2 honden Floris van 10 jaar en Lucky van 4 jaar!

we hebben ook nog 4 katten Snoopy 10 jaar Koos en Lizzy 8 jaar en Snowy 3 jaar.

We hebben ook nog 2 konijnen Connie 4 jaar en Betow 1,5 jaar

6 oktober hadden we 3 ratten uit het asiel gehaald in het echt heten ze Jappy Janus en Boiw maar ik heb ze Boulit Geles en Tobio genoemt het zijn alle 3 mannetjes en zijn van maart 2006..!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |