FORUM ritsma
ritsma
A
Amagoentje 22/12/2005 23:40
80.56.242*

Item Studio Sport

Leuk item bij studio sport net!!!

Heel erg veel succes de 27e, je kan het!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

J
Jaap Smit 23/12/2005 22:40
84.81.1.*
@Rintje: Vond het ook een leuke en interessante Studio Sport-special gisteravond. 200 Dagen vanuit een koffer in hotels leven, ongelofelijk. Maar ja, dat betekent uiteraard wel dat je all over the world aan het schaatsen, fietsen, hardlopen en krachttrainen bent. Dat klinkt toch wel heel aantrekkelijk, ja. Ik vind het ook altijd wat extra’s geven als je topsporters ziet trainen tijdens een uitgebreid vraaggesprek. Sinds Talpa het voetbal toont, heeft Studio Sport gelukkig wat geld over voor zulke fraaie specials.

Maar ik was wel verbaasd dat je Mart Smeets vertelde nauwelijks meer gebruik te maken van een hartslagmeter. Ik ben zeer benieuwd naar het waarom. Is dat nou omdat je ondertussen precies weet waar je diverse trainingszone’s liggen, en hoe het bijvoorbeeld voelt als je net onder of net boven je omslagpunt traint? Als dat zo is, kan ik namelijk wel effies scoren. Op een mountainbike-forum opende ik onlangs een topic over het efficiënt kunnen trainen zonder hartslagmeter. Als je zin hebt, kan je [url=http://www.mtb-schoorl.nl/forum/forum_posts.asp?TID=287&PN=1]hier[/url] klikken om het te lezen.

Hoe dan ook wens ik je deze winter heel veel succes en schaatsplezier.

Jaap

T
Tilly Engbers 24/12/2005 00:26
82.72.212.*
Hoi Rintje.

Het moet nog een keer lukken. Succes!!!

Tilly Engbers.

L
lucia 24/12/2005 09:21
84.86.127.*
afgaande op het item bij studio sport was ik hoogst verbaasd rintje watje vertelde over je prive leven. jouw ex vriendin moet een moeilijk leven met jou hebben gehad. jarenlang leef ik nu al met een topsporter die zich ook begaf tussen topsporters. mijn vriend destijds kon een relatie met sport juist heel goed combineren, omdat hij ook rekening met mij hield. Ik zag bij anderen dat ze helemaal geen rekening met hun relatie hielden vanwege de sport, maar dat ligt aan de sporters, zo hoeft het niet te zijn.Het is misplaatste arrogantie en je laat hiermee zien dat je keihard en erg egocentrisch bent. Heb je wel de juiste mensen om je heen? Succes met je verdere carriere.

Lucia

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |