FORUM R Z V S
R Z V S
B
BN 05/12/2005 17:32

Pakt LMB kooiker dit seizoen nog punten??

Las net reactie op forum dat wij (lmb)dit seizoen geen punten pakken, ben benieuwd hoe jully daar over denken

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

A
Arend 05/12/2005 19:49
Met veel geluk misschien wel 1....

Nee, zonder gekheid. Als jullie de ingeslagen weg doorzetten, komen de punten vanzelf. Er is veel verbeterd sinds jullie eerste wedstrijden, dus jullie hoeven niet te wanhopen

W
WM 06/12/2005 20:16
Lmb-Kooiker heeft het wel in zich om punten te gaan pakken maar het komt er nog niet echt uit.

Kzou zeggen,probeer eens wat minder aanvallend te spelen en wat meer te verdedigen.

Kijk maar eens naar jullie doelsaldo: 22 voor en 63 tegen.

Compagner heeft 20 punten, doelsaldo: 30 voor en 21 tegen.

Lijkt mij wel duidelijk waar het probleem dan lig.

Maar ik geloof er sterk in dat de punten nog wel komen.

Succes!!

F
Fritsie 08/12/2005 07:53
LMB kooiker had gister al bijna de punten in de pocktet, maar in de slotfase kregen ze toch nog wat doelpunten om de oren. Dat is jammer want ze speelden weer ze aantrekkelijk voetbal. misschien dat ze hun volgende wedstrijd tegen een andere tegenstander wel weten te winnen??.

J
Jan-Jaap 09/12/2005 17:53
He Fritsie,

Dat je een Rouvener bent is nu wel duidelijk!

En dat er punten komen voor LMB is ook duidelijk!

Alleen 'aantrekkelijk voetbal', daar ben ik het niet mee eens!

Als LMB punten wil pakken moeten ze terug naar de 'basis' oftewel

begin ermee om eens een wedstrijd je organisatie te houden, ga van daaruit voetballen!

Ik heb het al eerder gezegd, als je de nul houdt verlies je niet!

Ga vanuit deze gedachte voetballen, als je dit verdedigend hebt staan kun je gaan denken aan aanvallen.

Dit proces duurt lang en vergt veel dicipline!

Lexie als je dit kunt overbrengen aan je spelers ben je op weg naar je 1e PUNT!

Bedenk een strategie en bespreek die met je spelers, ze zijn slim genoeg!

De JAAP

L
Lex 11/12/2005 19:57
We hebben er een coach bij gehaald, er is in de 2 wedstrijden dat hij er bij was al veel veranderd, maar ja...Het duurt lang, dat hebben we wel door. Toen we in het begin van het seizoen begonnen heb ik gezegd, hopen dat we dit seizoen 6 punten pakken, toen werd ik finaal uitgelachen. Achteraf gezien was die uitspraak onterecht, als ik nu kijken moeten we wel meer punten kunnen pakken dan 6, maar heel veel meer zullen het er niet worden denk ik.

B
BN 22/12/2005 00:02
We hebben de eerste punten !!! !!! !!!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |