gildeshotters

S
Special K 04/01/2006 10:00
193.191.138.*

Supporters aller landen, verenig u!

Beste sportliefhebber,

Komende zaterdag 7 januari gaat er in sporthal Temsica een belangrijke match door in de strijd om de 6de plaats in het Ereklasse Damesvolleybal want dan ontvangt Bell's Temse - Richa Michelbeke. In de uitgestelde heenmatch die op 23 december vorig jaar plaatsvond, ging de felbevochten overwinning naar Temse en dit tot grote verrassing/ontgoocheling van de Brakelse meisjes. We gaan er dus van uit dat zij op revanche uit zijn maar aangezien er een aantal ex-richa-speelsters bij Temse zijn terechtgekomen (waaronder ondergetekende), zullen ze die niet zomaar in de schoot geworpen krijgen...

Heb je zaterdagavond nog niets te doen of krijg je stilaan genoeg van nieuwjaarsrecepties en familiefeestjes, kom Bell's Temse dan naar de overwinning schreeuwen!

Dus:

Wat? Bell's Temse - Richa Michelbeke

Wanneer? zaterdag 7 januari 2006 vanaf 20.30u

Waar? Sporthal Temsica, Gasthuisstraat, Temse

Wegbeschrijving: neem de E17 richting Antwerpen, afrit 15, je komt op de N16 richting Mechelen, aan de tweede lichten sla je rechtsaf, op +/-500m ligt de oprit naar de sporthal aan je rechterkant -> zie bordje "Jupiler Sporthal Temsica".

Inkom? aan de kassa is het 5 euro denk ik, maar als je een slachtoffer vindt om je te vergezellen, dan kan je bij mij 2 kaarten kopen voor 5 euro.

Greetz en tot zaterdag?!

Special K.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

S
Special K 04/01/2006 13:33
193.191.138.*
En, dit was ik nog vergeten vermelden (nochtans zeeeeeeer essentiële informatie voor de alcoholici onder ons): het bestuur heeft ons een aantal weken geleden een vat beloofd omdat we 2 sets gewonnen hadden tegen de landskampioen en dat zal doorgaan nu zaterdag 7 januari. Onze trainer had ook gezegd dat als we 2x winnen tegen Michelbeke, hij daar ook nog een vat zou aan toevoegen, dus het loont zeker de moeite om te komen!

Special K.

W
WouterVC 04/01/2006 20:56
81.83.143.*
Zoals beloofd: ik kom langs.

V
Vince 05/01/2006 09:40
62.189.217*
2 vaten? I guess I will have to drive?

S
Special K 05/01/2006 15:38
193.191.138.*
Ik rij zowiezo want geraak anders niet in Temse... maar jij kan misschien meerijden met je broer, die wellicht ook komt, of met Marijke en Jeroen, die zeker komen?

W
WouterVC 08/01/2006 21:35
81.83.143.*
Ik kan melden dat Temse won met 3-1. En dat ondanks een toch wel bedenkelijke arbitrage.

Er loopt daar trouwens schoon vlees rond , al is het maar 15 jaar (en een meter 88, véél te groot voor mij).

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |