gildeshotters

W
WouterVC 03/12/2005 12:11
81.83.143.*

Lijnstars

'k Vind het jammer dat het waarschijnlijk het laatste jaar zal zijn van De Lijnstars. In de kleedkamer was men erover bezig om een minivoetbalploeg op te richten. Nu ja, mss geen slecht idee, als ze in de reeks zitten van Cynalco, kan m'n schone broer z'n ploegje ook eens winnen :> .

Voor de rest: ik zal nog eens mijnen Playstation zo onder de aandacht brengen... Er waren bitter weinig gegadigden. ... Misschien was het omdat mijn snee zo hard bloedde...

Ach ja, Vince speelde dan ook aan de gans andere kant van het veld. Volgende keer beter...

(ik heb op dat vlak een reputatie hoog te houden. 'n Jaar of 4 geleden heb ik jullie na 'n match tegen de Lijnstars (toen nog in ST Denijs Westrem) nog foto's van m'n voet doorgestuurd. De verantwoodelijke daarvoor stond trouwens in de goal bij de Lijnstars.)

Egbert ging wel eens gewillig met z'n benen open liggen, maar dat bleek om een penaltie uit te lokken (al had ik zuiver de bal (of de zijne?) gespeeld).

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

W
willie4 04/12/2005 15:58
213.118.220.*
volgende keer haar van uw benen scheren zodoende we alles beter kunnen zien

W
WouterVC 04/12/2005 16:50
81.83.143.*
Scheer ik nog niet genoeg dat ik ook nog eens met m'n benen moet beginnen???

V
Vince 05/12/2005 09:53
62.189.217*
Wouter, foto ook gevonden op rotten.com zeker?

W
WouterVC 05/12/2005 19:30
81.83.143.*
Ook? Ik heb u anders nog niet dikwijls horen klagen over de foto's die ik u doorstuur :wink: Voor straf genen Playstation voor uwe sinterklaas!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |