FORUM peggy
peggy
https://www.vlaamse-frans-bauer-fans.tk
P
Peggy 08/10/2005 23:06
81.83.220.*

nieuws van alle dag...

heb je wat meegemaakt, wil je gewoon je zegje doen...doe het hier!!!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

P
Peggy 09/10/2005 14:36
81.83.220.*
allé, mijne dag wéér goed! haha, Frans was vanmiddag op de tv, jubileumcruise van de Tros, altijd wéér plezant om te zien!

P
peggy 10/10/2005 19:21
81.83.220.*
vandaag ook zo genoten van het mooie weer??????????????

wel, goed nieuws...morgen kunnen we weer profiteren van zo'n nazomers dagske!

P
peggy 10/10/2005 19:23
81.83.220.*
wist u dat????????????????

er op mijn kleine site nu ook een weblog staat????

ge kunt nie meer zonder hé!?

helemaal naar onder scrollen op de frontpagina....

P
peggy 10/10/2005 19:28
81.83.220.*
allé, de dooppeter van ons Kyara is uit het ziekenhuis ontslagen...

de dokters zijn hééééééééééél karig met informatie en vrijdag moet hij al terug voor bloed, bovendien zit de kanker al serieus uitgezaaid in de lever en tja, dat is net zoals bij mijn mama, nie veel goed hé!

wij hopen zooooooooooo dat hij er nog bij zal kunnen zijn bij het communie-feest van Kyara!!! en we gaan zeker kaartjes bestellen voor Frans in Antwerpen zodat hij zijn grote idool live kan zien!!!

het leven is toch vaak zo'n shit hé

nooit fijn om iemand te zien lijden

P
peggy 10/10/2005 21:04
81.83.220.*
allé!!!!!!!!!!!!! net groot nieuws gekregen!!!! filip d'haeze wordt wéér papa, kindje is voor april 2006!!!

proficiat flipke en nathalie!!!!!

L
Liake 10/10/2005 23:20
84.194.43.*

Hoi Peggy vanaf volgende week is mijn site open voor iedereen ben er druk aan het werken van zodra ze klaar is geef ik je het adres .[/b]

P
peggy 11/10/2005 12:52
81.83.220.*
ah, prima,liake!!! laat zeker iets weten hé!!!

L
Liake 16/10/2005 19:34
84.194.43.*
Raar maar waar !!

Op zondag 16 Oktober ging ik samen met men 2 zussen naar de ZWARTE MARKT in

Tessenderlo . Na wat rondkijken komen we bij een standje waar ik zeeeer mooie klokken (uurwerken voor tegen de muur te hangen ) zag hangen met Frans Bauer er op. Ik ging meteen een kijkje nemen en zag nog meer artikelen over Frans liggen.Zegd de verkoper tegen mij ik heb ook mooie foto's van deze artiest kijk maar eens in deze map .En wat zie ik na een tijdje gebladderd te hebben FOTO'S die ik zelf gemaakt heb !!! echt waar.Toen ik hem vroeg waar hij die vandaan had durfde hij te beweren dat hij ze zelf gemaakt had .Ik zei ja van internet gehaald zeker en toen wist hij niet wat zeggen omdat mijn zussen de foto ook meteen herkende.Dus beweerde hij dat hij zeer nauw in contact staat met Frans en dat hij er bijna wekelijks komt maar hij gaf me wel zen naam niet omdat ik het anders wel eens zou nakijken.Maar ik heb dus geen klok gekocht omdat ik denk dat deze ook illegaal zijn.Jammer dat de mensen zo geld uit andere hun zakken willen slaan maar ik ga volgende week waarschijnlijk terug want ik heb nog foto's gezien die ik op de msngroepen heb zien staan !

Laat wel iets weten dan

groetjes

P
peggy 18/10/2005 11:23
81.83.220.*
Brahim en Astrid uit elkaar...

In Dag Allemaal staat deze week te oa te lezen dat Brahim en Astrid uit elkaar zijn...

awel, ik vond dat anders een heel mooi koppelke!

Wat mij ook geweldig trof bij het lezen van Dag Allemaal, was het artikel over Wendy (Van Wanten) en de ziekte van haar goede vriend én manager Danny...

De meesten weten dat ik ooit nog in de tv-klas van Meester op VTM heb gezeten, en dat Wendy toen de rol van directrice vertolkte.

Ook Danny was vaak in de opname-studio in Denderleeuw,

een hele lieve en oprechte man...

en als je dan jaren later dit leest, pakt je dat toch wel hoor!! :<

P
peggy 18/10/2005 11:28
81.83.220.*
Amai Liake!!!!

Wa is dat allemaal zeg!

We gaan 1 van komende zondagen ook nog eens naar de zwarte markt, in welke hal staat "die bedrieger"????

En wil je mij eens 1 of meerdere foto's doormailen die deze verkoper van jou heeft "gepikt"????

Dan ga ik ook eens vragen waar hij ze van heeft, en ga ik vlakaf antwoorden dat ik de foto's van een vriendin herken!!!!!

Zien wat hij dan gaat zeggen!!

foei hé!!

ik merk op mijn weblog ook al dat ze foto's pikken hoor, hoe ze het doen, is mij een raadsel, ik als pc-leek, ken daar nie veel van,

maar een kameraad van mijne man is pc-freak en moet me toch dat eens komen uitleggen om foto's te beveiligen!!!

allé zeg!! ge moet maar durven hé!!!!

P
peggy 20/10/2005 12:55
81.83.220.*
allé, bij deze laat ik weten dat ik na precies 1 maandje weight watchers toch al 6 kg lichter weeg!!!

ik weet, ik heb nog een héééééééééééééééél end te gaan, maar ben toch al blij met dit resultaat hoor!

Wie mij kent, weet dat mijn gewicht al altijd een serieuze jo-jo is geweest, maar het dieet bij weight watchers is héél goed vol te houden!! een aanrader voor wie kilo's kwijt moet!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |