hoe nu?
nu het bekend is wie er in de selectie zitten volgend jaar, wie zullen er in het eerste komen die er vorig jaar nog niet waren? en wat zal de opstelling worden?
Wie zitten er in de selectie dan?? Daar weet ik nog niks van....
Oltvoort/Mulderije
Esselink JB
Bannink Schulenbarg Bos/Klooken
Rouwhof/Kl Nulent Ter Haar Esselink/KleinBrinke
Arendsen
Rouwhof Veenstra
oltvoort/ mulderije
jb Esselink
Bannink ter Haar Bos
Arendsen
Rouwhof kl Brinke
Schulenbarg
Rouwhof Veenstra
Oltvoort/Muderije
Esselink JB
Bannink, Arendsen, Bos
Ter Haar
Rouwhof R, Kl Brinke
Schulenbarg
Rouwhof M, Veenstra
en misschien ipv Bos, Wilco Esselink
Het liefst een doorschuivende voorstopper
Schulenbarg en Arendsen kunnen daar denk ik beiden uit de voeten. Mijn voorkeur gaat wel uit naar Schulenbarg
En dan Arendsen als aanvallende middenvelder neem ik aan?
en wat gaat er gebeuren met spelers als: Golstein, Wanschers, vd Laan, Gr. Wassink, Langwerden??
ja Arendsen dan als aanvallende middenvelder. Ik denk dat als het minder gaat hij boel op sleeptouw kan nemen. Mocht het achterin minder gaan kan Ter Haar altijd als voorstopper uit de voeten. Dit alleen als Schulenbarg niet in de wedstrijd zit. Anders moet ter Haar lekker op het midden blijven om zijn man te houden. Dan hebben we een voetballende voorstopper en een voetballende 10. Jongens zoals hierboven genoemd zullen moeten laten zien dat ze klaar zijn voor de stap. Mentaliteit komt dan naar boven. Wat heb ik er voor over om daar te voetballen.
ik zie ter haar ook het liefst op het middenveld. Ik heb echt zin in het nieuwe seizoen. En dan vooral het zien van de nieuwe spelers in de selectie, of deze er goed in passen, en of ze het niveau aan kunnen.
--------------Oltvoort/Mulderije----------------------
Bannink-------JB Esselink---------------Bos-----------
--------------Schulenbarg-----------------------------
--------------Ter Haar--------------------------------
R Rouwhof-------------------------------Kl Brinke-----
--------------Arendsen--------------------------------
M Rouwhof-------------------------------Veenstra------
Ik denk dat dit de beste opstelling is. Ter Haar vlak voor de verdediging. Laten de 2 middenvelders een keer iets lopen, is Ter Haar de man op dit op te vangen.
Bank:
Wanschers
Klooken
Kl Nulent
Vd Laan
Golstein
Groot Wassink
En Esselink natuurlijk. Hij kan ook op beide half posities uit de voeten.
ik zie denk ik liever Wilco ook nog in de opstelling, iemand met lichaam en rust aan de bal.
ipv? wie zou er uit moeten dan?
zoals hierboven beschreven lijkt me wel 1 van de betere opstellingen.. Het begin van het seizoen duurt nog even dus het lijkt me sterk dat de selectie al opgesteld is? Ben wel benieuwd naar de nieuwe jongens!