QUOTE,
hallo allemaal
Lees hier en daar over het inpikken van bandbreedte etc.
Toch denk ik dat veel lui niet echt door hebben dat ze dit doen ( tja hoop wel hoor) maar al een tijd geleden kwam ik op de spacehulp uit
http://users.poink.be/spacehulp/view.php?kwd=content/_home.htm
en zag hier hoe het plaatsen van een plaatje uitgelegd wordt.
Ik heb hierover in het gastenboek paar maal geschreven, niets op gehoord. Daarna mails gestuurd waar ik het 1 antwoord op kreeg in de trend van
"ach maar het zijn beginners" etc."dit is makkelijke uitleg"...
dus deze mail beantwoord dat ze het op de juiste manier meteen moet uitleggen, hier heb ik niets meer op gehoord.
Jammer, maar zo weten "beginners" niet hoe of wat en "..pikken".." de plaatjes hier en daar weg.
Wat vind jij hier nou van?
Beste Carla,
Ja wat vind ik er nou van, ik ben er van overtuigd dat een hoop mensen daadwerkelijk niet weten dat ze bandbreedte van iemand anders gebruiken door de url van een afbeelding te kopieëren en zelf te gebruiken.
En de reden dat ik daar van overtuigd ben is dat je vaak op forums zoals b.v. deze een uitleg krijgt over het plaatsen van b.v. een afbeelding, en dan staat er in de uitleg plaats hier de url van een afbeelding, dus ja wat doe je dan als beginner in html, juist je zet er de url van een afbeelding in.
Kijk er zullen ook heus wel een hoop mensen zijn die dus bewust bandbreedte van iemand anders gebruiken, gewoon omdat ze te lui zijn om zelf een plaatje te uploaden, of gewoon niet nadenken over een anders bandbreedte er dus gewoon schijt aan hebben.
Maar het is wel goed dat er meer aandacht aan besteed word, ik zal er zelf ook meer rekening mee houden in dit forum en ook uitleggen hoe ze aan een eigen url voor een plaatje kunnen komen.
Ik heb het al wel aan verschillende mensen uitgelegd die verbaasd waren dat het plaatje in eens verdwenen was, en ook waarschuwingen kregen omdat ze plaatjes van een ander gebruikte.
Goed dat je er over begonnen bent, bedankt voor deze reactie.
Veel liefs Franklin.
http://spaces.msn.com/members/franklin1972