SuDoSa Dames 2
G
Geertje 02/05/2006 12:00

komt allen!!

hallo!! bij deze wil ik iedereen oproepen vragen om te komen a.s. dinsdag voor de beslissings wedstrijd van d2!! komt allen en zorg voor veel lawaai!! Groetjes Geertje!!! en d2??

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

E
Eef 03/05/2006 13:15
EN DAMES 2!!!!!!

M
Marike 03/05/2006 13:40
Duidelijke taal! We gaan winnen hoor!

G
Geertje 04/05/2006 12:36
haha ke dan!! we gaan zeker weten ons best doen!!! hopelijk laten we ze een poepie ruiken!!!! samen met onze fans!!

L
lotte 07/05/2006 15:52
hey! ik ga dinsdag voor jullie duimen! jammer dat het zo verweg is! anders was ik gekomen wel even gaan winnen hoor en als jullie niet winnen! jammer niks aan te doen ik hoop wel dat jullie gaan winnen

SUCCES MET DE WEDSTRIJD

kus lotte

K
Kim 08/05/2006 14:37
ik ga er vanuit dat er wordt gewonnen en speciaal voor deze gelegenheid kom ik op de motor naar emmen om jullie aan te moedigen dus succes!

J
jeroen 10/05/2006 14:48
Hey goed bezig dames! Gefeliciteerd met het behouden van een plaatje in de hoofdklasse.

Binennkort even een wedstrijdje plannen D2-H9??

M
Marike 10/05/2006 16:41
Mooi man! Eindelijk helemaal veilig! Het was echt heel spannend, maar verdiend gewonnen! Geertje, nogmaals bedankt! Lekker hard geknald! Zal je wel missen bij Sudosa hoor! En ja, nu moet de echte pot maar snel komen, dan hebben we dat ook gedaan! En als het niet meer in te plannen is, dan maar op het zand?

Marike

p.s. leuk dat je er was Kim, gave motor!! Lekker scheuren deze vakantie en veel plezier in Mexico!

K
Kim 10/05/2006 17:21
Graag gedaan Marike, vond het niet meer dan normaal. Helaas dacht niet iedereen er zo over maar dat is dan niet anders. Gefeliciteerd in ieder geval.

Liefs Kim

G
Geertje 11/05/2006 09:13
bedankt marike!! heb nu wel vet last van mijn schouder maar dat hoort er bij he! pijntjes na het seizoen..... ik zal sommige mensen ook missen hoor bij sudosa!!

Liefs Geertje

E
Eef 11/05/2006 14:26
Oleeeee oleee oleee oleeeeeee!
Haha, hebben we toch even mooi met elkaar voor elkaar gekregen he? Super!!! Achteraf wel mooi dat het zo spannend was, zo horen beslissingswedstrijden te zijn. Maar goed, op het moment zelf was het behoorlijk zenuwpezen! Nu dus wel duidelijkheid en geen P/D wedstrijd meer! Helemaal top! Gaan we zaterdag zeker een biertje op drinken (oke, 2 dan). Wie doet mee?

Kussssssss
Eef

M
Moes 11/05/2006 21:24
Allooo...

Jaaa, dit hebben we even weer mooi voor mekaar gefixt! Ik doe mee Evie! [Maar dat wist je natuurlijk al ] Dat wou ik even zeggen...

tot zaterdag...

-x- Moes

M
Marike 12/05/2006 15:10
Ja, ik doe ook mee! Verdiend hoor! En dan nog iets: ik ben echt een geluksvogel, ik heb een prijsvraag gewonnen van BNN, ja lachen hoor, 2 kaarten voor de Lama's op 18 mei, OM 20:00 uur in Utrecht! Mooi he!

G
Geertje 12/05/2006 18:40
veel plezier meiden!!!! Groetjes!

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |