SuDoSa Dames 2
E
Evelien 06/09/2005 19:56

Nieuw seizoen

Hallo iedereen!

Nou, de vakantie zit er weer op, we zijn weer volop in training! Morgen een oefenwedstrijdje en van 't weekend de eerste toernooien! Ik heb er zin in!

Een nieuw seizoen biedt nieuwe kansen!

Tot morgen!

Eef

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

H
Heren9 07/09/2005 09:27
Dag dames,

Heren9 wenst u allen veel succes en plezier. Gaan jullie, net zoals wij, voor het kampioenschap????

Groeten Jeroen

M
Marike 13/09/2005 15:57
Wouw, dit is echt mega goed! Niet alleen op mid ben je aan het knallen, je internetkennis gaat ook met sprongen vooruit! Tof zeg! Als je nog hulp nodig hebt, geef je maar een gil!

Kus Marike

E
Evelien 13/09/2005 17:18
Hé ik kan wel wat hoor! Proud to be blonT!!!

Kampioenschap gaan we zeker voor, ik wel in ieder geval! En al lukt dat niet binnen de lijntjes, dan maar erbuiten hè?

Ik krijg ineens zo'n trek in bitterballen...

K
Kim 14/09/2005 12:50
Als we nu gaan voor een plek bij de top 5, dan is dat toch prima worden we volgend jaar wel kampioen en als Evelien dit jaar kampioen wil worden moeten we maar een leuk kampioenschap verzinnen?! Wat dacht je van in record tempo bitterballen eten?

M
Marike 14/09/2005 22:50
Zeer goed plan! Kunnen we 1 oktober mooi mee beginnen! Daar wil ik mijn geld wel in investeren! En dan proppen we er daarna nog flink wat bonen in...wat zullen we knallen...de maandag erna

E
Evelien 15/09/2005 10:38
Bonen in bitterballen? Is dat een oud-Assens gebruik? Ik zie t verband nl niet echt...

Ik hou het toch bij de doorsnee bitterballen van Erik! En als we kampioen "tempo-bitterbal-eten" willen worden, moeten we héél veel oefenen!

:>

Ik heb er zin in!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |