Tegen zielige mannetjes en vrouwen die niet tegen kritiek kunnen
R
Rinus 16/08/2008 17:45
86.87.167.*

zielig mannetje

Tegen zielige mannetjes die niet tegen kritiek kunnen, je kan beter dit forum aan de kant doen, want je bent zelf zielig, wie de schoen past trekt hem aan..

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
madmax006 16/08/2008 18:56
83.119.229.*
Tegen kritiek kan ik wel, denk dat jij er meer moeite mee hebt. Jij schreef hier toch dat je mijn bericht van je gastenboek verwijderd hebt. Dus wie is er zielig. Vandaar dat ik het ook gedaan heb en om dit soort domme geschrijf te voorkomen Maar dat begrijpt een domme oud mariniertje niet die opgeleid is voor kanonnen voer. Als jij schrijft dat die achterbakse heer Jan de Vries niets met je forum te maken hebt, geloof ik niet zo. Staat bijna overal als auteur. Dus??? Maar als die er niets mee te maken heeft daar mag je dan blij om zijn. Als je nu eens beter de berichten leest dan kom je er zelf achter, weet dat dat moeilijk voor je is, dat het feiten zijn en geen loos gebrul is zoals jij het omschrijft. Hij zit toch in bestuur afdeling Friesland?

R
Rinus 17/08/2008 02:14
86.87.167.*
Probeer het nog 1 keer, MPC Forum ben ik de beheerder van, en een ieder is welkom, dus ook J.V is welkom als hij zich normaal gedraagt, het mariniers.startbewijs.com ben ik ook de beheerder van, en niet COM friesland of J.V en ja normen en waarden gelden ook op het gastenboek, en zoek het verder maar uit, ik kom hier niet meer, je zal wel zo,n simpele standaard marinier zijn geweest, schat in dat je 4 jaar gediend hebt..
Gaat je goed..

M
madmax006 17/08/2008 11:57
83.119.229.*
Dat je beheerder bent wil nog niet zeggen dat je het alleen doet. Uit je antwoord blijkt wel dat je nog simpeler bent dan mij en er niets van begrepen hebt. En wat doet er aan toe hoe lang je in dienst gezeten hebt. In iedergeval langer dan jij denkt.
Vroeg op je site waarom je geen link naar dit forum gezet had. Terwijl je hier wel een melding maakte van je nieuwe site en of jij dit niet durfde. Dus weet niet wat je onder normen en waarde verstaat. Het was zeker kritiek en dat kan natuurlijk niet bij sommige oud mariniertjes.
Zit me toch al af te vragen waarom er nog een mariniersstartbewijs en forum moet komen als die er al zijn.

M
madmax006 06/01/2009 15:21
83.119.229.*
Blijkt nu wel dat je niet tegen kritiek kan. Zag dat je mijn ip nummer op je forum geblokkeerd hebt. Dus wie is er nu zielig. Kan je hier ook een blok geven maar dat is kinderachtig dus dat doe ik niet ook al kom je hier niet meer volgens jezelf. Maar zeg/schrijf nooit, nooit.

Maar volgens mij zijn er op deze wereld nog meer computers. Zal je op elke

pc waarop ik kom een bericht sturen, kun je die ook blokkeren.

P
peter 02/02/2010 12:58
80.101.210.*
Wat een zielig mannetje is die Rinus om gelijk ip nummer te blokkeren zeg.

Er is niemand die hierop reageerde, dus doe ik het maar zal het jaar aardig beginnen.

Die Rinus bedoeld hoe langer je in dienst bent hoe meer je gehersenspoeld wordt tot ja knikker.

Dat je dat niet doorhebt, maar dat komt zeker door die paar jaar dat gij in dienst gezeten hebt.

Kan natuurlijk ook niet zo zijn dat de manschappen gaan nadenken in de strijd, zou een mooi zooitje zijn.

Wees dus blij dat je korter in dienst bent geweest dan kun je tenminste nog nadenken en gezonde kritiek geven. Die daar niet tegen kunnen moeten mar eens in de spiegel kijken. Dat zullen ze wel niet begrijpen wat ik daar mee bedoel.

Hoe zou die partners eigenlijk zijn van dat zielig zooitje. Zullen wel blond zijn anders hou je het niet uit met die mannetjes die niet tegen kritiek kunnen. Zeker net als de meeste van die voetbal vrouwen.

Ben zelf geen marinier gelukkig niet zeg dan ben ik zeker ook zo bekrompen en zielig. De goede daar gelaten natuurlijk.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |