Reis naar Japan

S
Sofie 03/10/2005 15:03

Keuzevakken

Hallooo!

Het spijt me dat ik je ginds moet storen met deze school-boodschap, maar je mag me een lijstje doorgeven met: je 10 favoriete seminarie-onderwerpen (1= het leukste, 10 = het minst leuke), je 10 favoriete werkcollege-onderwerpen en de keuzevakken die je dit jaar wil volgen, dan zorg ik ervoor dat ze netjes in de computer terechtkomen!

Je m-nummer en paswoord zouden ook handig zijn, die heb ik nodig om in te loggen op de pc's (als die werken tenminste )

Veeeeeeeeeeeele groetjes en tot gauw!!!!!

Sofie

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

S
Sofie 03/10/2005 15:07
ps: Je mag me ook carte blanche geven, dan stel ik een aardig lessenpakketje voor je samen

N
nathalie 03/10/2005 16:20
Helaba! Carte blanche, jaja Ik kom donderdag of vrijdag nog naar Leuven. Is dat nog op tijd? Dan kan ik het eventueel zelf doen en er nog eens goed over nadenken... XXX

N
nathalie 03/10/2005 17:10
Helaba, heb er eens gauw werk van gemaakt want heb gezien dat het morgen de laatste dag is.

gegevens: m0117822

Nvre3458

seminarie, in volgorde van eerste naar laatste keuze: goederenrecht, verbintenissen, personen en familie, staats, arbeids, grondslagen recht, handels en econ, IPR, volkenrecht, administr

Werkcollege, eerste keuze-> laatste keuze: Bijz OV, Handels en econ, goederenrecht, personen en fam, arbeids, IPR, Volkenrecht, fiscaal, straf, strafproces

hoofdvakken: soc zek, zek en ex, famil vermog, europ, vennootsch

keuzevakken: consumentenrecht, verzekeringenrecht, religie, eur soc econ recht, deontol jurist

Ge zijt ne sjoe om dat voor mij te doen!!! (Kan je vragen of het nog zeker op tijd gedaan is?)

Bedankt en tot binnenkort!!!

S
Sofie 03/10/2005 17:30
Geen probleem, dat is zeker nog op tijd ('k ben het daarstraks al gaan vragen )

Ik heb zelf ook vrij rap-rap beslist, dus ik doe de volgende keuzevakken: deontologie, bank-en effectenrecht, Judicial protection of EU Law (of zoiets, gewoon omdat de les van Lenaerts vanochtend goe meeviel) en Armed Conflicts and the Law (omdat Wouters het geeft en ik dat nen toffen vind). En voor mijn seminarie heb ik als eerste keuze Volkenrecht, net als Ann trouwens.

S
Sofie 04/10/2005 14:22

AARGGGG! Ik heb dus daarnet uw keuzevakken gaan ingeven in de computer, ha, niet dus: Ik geef uw m-nummer in paswoord in en die pc zegt: 'U heeft vorig jaar niet voldoende keuzevakken gevolgd.' of iets in die aard. Ik ga dus naar die jobstudent-oppasser die er zit en die zegt: 'Tja, dat is een bug in de computer, ge moet de keuzes op een blad invullen.' Prima, ik vul dus dat blad in en ik ga dat afgeven, maar intussen zit die jongen daar niet meer (lunchpauze waarschijnlijk), maar een vrouw van het secretariaat. Ik geef dat blad aan die vrouw, die nogal bedenkelijk kijkt naar mijn antwoord op de vraag: Waarom heeft u dit niet op de computer ingevuld, nl. De computer werkte niet naar behoren (ja, die jongen zei toch dat het een bug was ) dus die zegt:

-Waarom hebt ge dat niet op de computer ingevuld?

Ikke:

-De computer werkte niet.

-Hoezo, de computer werkte niet? Wat stond er dan?

-Dat er vorig jaar minder dan vier keuzevakken waren gevolgd.

-En hebt ge vorig jaar niet genoeg keuzevakken gevolgd?

-Ik vul het in voor een vriendin, maar zij heeft zeker genoeg keuzevakken gevolgd vorig jaar.

-Is ze dan een bisstudent?

-Nee

-IAJ?

-Nee

-Is ze op Erasmus geweest?

-Nee

-Gaat ze op Erasmus gaan?

-Nee

-Waar heeft die vorig jaar les gevolgd

-Hier in Leuven en ze was er volledig door.

-Dat kan toch niet hoor, heeft ze wel genoeg bijkomende keuzevakken gevolgd en twee uit twee categorieên?

-Ja, goederenrecht en aansprakelijkheidsrecht uit Burgerlijk Recht en Bank- en Effectenrecht uit Handels en Economisch recht en daar doet ze dit jaar Verzekeringsrecht uit, dus dat klopt.

-Ja, ik weet dat allemaal niet van buiten, maar het klopt in elk geval niet.

En toen schreef die dus in grote letters op uw blad 'KAN NIET' met drie uitroeptekens erbij en nu moet ge donderdag of vrijdag als ge in Leuven zijt nog ne keer langs het secretariaat gaan 'om alles in orde te brengen'. En dat terwijl het gewoon die computers zijn die van geen kanten werken! Nu ja, ge kunt dus best een keer langsgaan en dan uw puntenblad meenemen als bewijs dat ge genoeg vakken hebt afgelegd vorig jaar en ge kunt best geen scherpe voorwerpen meenemen, want ge zou in de verleiding kunnen komen om die als een spies door dat mens haar oog te steken (En vooral mij niet meenemen!)

Nog een positief puntje: op die papieren kunt ge maar 5 keuzes opgeven voor uw werkcolleges en seminarie, dus hebt ge waarschijnlijk zeker één van die 5, denk ik.

Pfieuw, ik ben al wat gekalmeerd. Stomme secretariaat mensen!

Vele groetjes en tot gauw op onze bureaucratische rompslompige faculteit!

Sofie

N
nathalie 04/10/2005 17:26
eens goed lachen met de administratie, ze zijn daar een beetje traag he.

Ik zal morgen, overmorgen of vrijdag eens langs het secretariaat gaan en mijn uitslag meenemen van vorig jaar. Dan zal het wel direct in orde komen;

Alleszins bedankt voor de moeite!!!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |