Klik hieronder om terug te gaan na de beginpagina
http://www.eddybar.nl
M
Matoesjka&Bijoura 25/08/2005 16:21

Wat betekenen de code's

De B hierboven is om een tekst vet gedrukt te krijgen, klik er 2x op en zet je tekst in het midden dan krijg je dit Het Eddy Bar forum

De i hierboven is om je tekst schuin gedrukt te krijgen,klik er 2x op en zet je tekst in het midden dan krijg je dit Het Eddy Bar forum

De U hierboven is om je tekst te onderstrepen, klik er 2x op en zet je tekst je tekst in het midden, dan krijg je dit Het Eddy Bar forum

img betekend dat je een plaatje kunt invoegen klik er 2x op en zet de url van het plaatje in het midden dan krijg je dit

Een url krijg je door met je rechter muisknop op een plaatje te klikken en dan kopieer je eigenschappen en dat plak je hier weer op ook door er met je rechter muisknop op de plaats te drukken.

Url betekend dat je bijvoorbeeld iets aan andere wil laten zien waar hun dan alleen maar op moeten drukken, klik er 2x op en zet de url in het midden dan krijg je dit

www.andrehazesfan.nl/filmpjes/diversen/knakworst.wmv

Voor dat je een reactie geeft of een nieuwe topic opend kun je kiezen uit 3 verschillende kleuren smils.

Nou dat was les 1, simpel toch

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
Matoesjka 25/08/2005 17:44
Pas als je een bericht wilt plaatsen zie je het er boven staan,foutje van mij Nou mensen hier kun je alles testen dus leef je uit :>

Hieronder kun je ook nog een foto uploaden leuk voor in de Topic stel jezelf voor

M
mona 26/08/2005 12:23
Hai Matoesh leuk hoor een nieuwe site , ik hoop dat het allemaal loopt zoals je wil!

Wij wachten af en gaan ook even experimenteren wat we allemaal kunnen doen.

Tot wederhoren groetjes van de meiden;

Mona&Marijke

R
repelsteeltje 02/09/2005 05:41
Ik weet dat het nog vroeg is maar ik heb 2 x gedrukt geen dikke letters. Ik zal het wel weer verkeerd doen repelsteeltje.[/b]

M
Matoesjka 03/09/2005 01:00
Hier heb je dus de eerste [b] weggelaten, alleen de laatste zie je bij jou staan

P
pauola 06/09/2005 09:41
hay allemaal hoe is het er mee?

wel even wennen hoor allemaal.

maar erg leuk jullie doen hard jullie best.

echt toppie groetjes pauola [url] [/url][/u][/i]

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |