Wij wisten meteen al waar wij het feest wilden geven, dus wij hebben verder geen zaaltjes bekeken van te voren. Wij hoefden alleen te bellen, vragen of het vrij was en vast laten zetten. Dat was dus ruim een jaar van te voren. Tegenwoordig moet je er snel bij zijn.Uiteraard hebben we wel een offerte laten maken, maar ja, we wilden toch een dag met alles er op en er aan.

In totaal hadden we 29 daggasten. dat was in totaal onze hele familie. Na het gemeentehuis zijn we ook al naar de feestzaal gegaan, waar we de taart gingen eten en wat drinken en kletsen.Mijn vader hield bij de toast nog een toespraak. Om 17.30 gingen we aan tafel en kreeg iedereen het menu wat zij van te voren hadden uit gekozen. Die hadden we bij de uitnodigingen gedaan. Het smaakte allemaal erg lekker. Tijdens het eten hield mijn schoonvader nog een toespraakje en mijn man deed even een bedankwoord naar iedereen voor de geweldige dag die wij tot dan toe hadden gehad. Na het eten konden de eerste gasten komen. Het duurde even voor er gedanst werd, maar het was alsnog errug leuk. Ik kon alleen niet meer op mijn voeten staan, maar het is de moeite waard geweest.