verslag
Waar blijft het verslag van onze kutmatch van zaterdag? Of zit Peke nog in de kleedkamer met zijn lenzen te spelen? En de soccerstand loopt al 2 weken achter! Bobke, zijt ge weer één of andere merrie aant laten janken?
Der zit inderdaad evenveel beweging in de site als in ons spel de zaterdag . We hadden echter een prima zaak kunnen doen met het oog op europees voetbal, midweekwedstrijden en volgelopen tribunes ! T zal dan nog maar een week wachten worden .
iets anders : wat vinden jullie van Istanbul als mogelijke bestemming voor onze city-zuip voor volgend jaar ?
Jomme
Cowboys, eindelijk een eerste reactie van Cowboy Meus. 't zal efkes duren want heb pas leren typen met tien vingers. Istanbul vind ik een prachtig vooruitzicht (da ligt toch in Litouwen hé). Wa betreft de soccerstand heeft Bobke normaal alle punten: zowel deze van de ongelooflijke topper in het laaglander gedeelte van de maatschappij als deze van de overheerlijke kutmatch op onze eigen prairie. En dan Peke: Peke, ik zou zeggen neemt Uwen tijd. Eerst uw werk en dan pas...
Volgens mij is de pee zijnen vinger toch nog ni voor de volle 100% in orde . Nu is dat toch wel zijnen "typvinger" zeker ...
Volhouden pee !
Jomme
Mennekes,
Als ik dan al een of andere merrie heb laten janken, dan zal dat toch moeten geweest zijn tss vanalles en nog wa andere dinges want, zelfs zonder kinderen is het gewoon heel druk, druk, druk.... Enfin alles staat inmiddels al efkes aangepast op de site. Geniet er van en als ik nog eens een paar dagen te laat ben, istanboel ?????