Dutch Delight Guild

https://www.freewebs.com/dutch-elite-guild
Z
Zoriath The Raven 23/07/2005 20:17
84.28.208*

FAQ en Info

Hej DD-ers

Voor degenen die meer informatie willen over hoe je bepaalde dingen doet of waar je wat vindt, zijn er heel wat leuke sites over Guild Wars op het internet.

Ik kwam laatst ook een goede info/FAQ page tegen. Hier kun je b.v. meer te weten komen over hoe je bepaalde kleuren dye mixt (ja dat kan ), waar je welke skills kunt vinden (bosses en winkels) en nog veel meer.

Neem eens een kijkje.

www.guildwarsguru.com/forum/archive/index.php/t-25802.html

Tot ziens op het slagveld

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Z
Zoriath The Raven 23/07/2005 20:33
84.28.208*
Nog een link naar een totale map van de GW-world.

Altijd handig toch :>

guildwars.gameamp.com/game_map/game_map/125.php

Y
Young Thug 24/07/2005 10:40
80.57.22*
Eey zoriath das altijd wel handig daarom heb jij je nieuwe benaming al Weetjesman wel verdiend :>

Z
Zoriath The Raven 24/07/2005 11:47
84.28.208*
Dank je Thud, nou maar hopen dat ik voldoende weet lol.

Ik heb de GW-kennis en wijsheid natuurlijk niet in pacht, dat is een kwestie van elkaar helpen: wat de een niet weet, weet de andere weer nietwaar.

Dat is 1 van de belangrijke principes vind ik van de guild: elkaar helpen, met weetjes en assisteren bij het verderkomen in het spel.

Dat laatste zie ik al veel gebeuren!

Y
Young thug a.k.a Wout 24/07/2005 15:02
80.57.22*
Hehe dat was ook de bedoeling van de guild het moet ook een soort vriendengroepje zijn niet een grote groep mensen ik ben blij dat het jullie bevalt

Z
Zoriath The Raven 03/08/2005 00:01
84.28.208*
Hej DD-ers,

Ik was weer even aan het zoeken op GW sites en dit keer zocht ik een goed overzicht hebben van alle skills van alle professions. Handig voor het gveal je overweegt (zoals ik voor de tweede keer) eens van tweede professie te wisselen (ja dat kan !!! in de plaatsen rondom Oasis).

Dus voor een totaaloverzicht van alle skills voor alle professies klik je op onderstaande link:

guildwars.ogaming.com/

Handig ook om snel meer info over skills te vinden.

Hopelijk hebben jullie er wat aan!

Tot de volgende keer

ZORIATH The Raven

T
Thuggie a.k.a wout 03/08/2005 23:27
80.57.22*
Ja hoor zoriath weet zijn benaming als weetjes man wel te behouden!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |