FORUM SPH

SPH

https://www.sphforum.tk
E
Emmie 15/07/2005 12:01

Certificaat keuzevak EHBO

Hallo allemaal,

Een groot aantal van ons heeft afgelopen jaar voor het keuzevak EHBO gekozen. Tijdens de lessen is met Leo Knape afgesproken dat wij hier een certificaat voor zouden ontvangen. Helaas heb ik tot nu toe nog geen certificaat gezien. Een aantal mensen (waaronder ikzelf) willen dit certificaat graag alsnog ontvangen. Ik heb Leo Knape via wijsphertjes@hotmail.com een mailtje gestuurd met de vraag of hij dit alsnog kan regelen (al dan niet via Hanneke). Ik hoop dat hij hierop zal reageren.

Groetjes,

Emmie

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

E
Emmie 20/07/2005 14:15
Wil iedereen die EHBO als keuzevak heeft gehad zijn officiele voorletters, achternaam en geboortedatum zo snel mogelijk mailen naar emmiebekker@hotmail.com? Leo Knape zorgt dan eind augustus dat er alsnog een digitaal certificaat komt voor iedereen!

M
mriek en herrie 27/09/2005 12:21
is er al wat over bekend? want het duurt wel errug lang!!!

E
Emmie 27/09/2005 15:00
Omdat het inderdaad al zo lang duurt, was ik dat certificaat al bijna vergeten! Gelukkig schoot het gister ineens weer door m'n hoofd en toen heb ik maar weer contact opgenomen met Leo Knape. Hij heeft de gegevens die ik had verzameld ondertussen doorgestuurd naar Hanneke en er is afgesproken dat zij het nu verder afhandelt. Ik heb vandaag voor de zekerheid ook maar even een mailtje gestuurd naar Hanneke om te vragen hoe het er nu voor staat, want dat is nog steeds een verrassing!

Voor de geinteresseerden: zie [wijsphertjes@hotmail.com] voor de verstuurde en ontvangen berichten.

Wordt vervolgd...[/url]

E
Emmie 20/10/2005 14:22
Eindelijk een vervolg: DE EHBO-CERTIFICATEN ZIJN BINNEN!

Op wijsphertjes@hotmail.com kun je het mailtje van Leo van 20 oktober openen en daarin staan alle certificaten samen in een Word-document. Je kunt je eigen certificaat dan dus uitprinten. Het was ook zo afgesproken, maar Leo had het uitprinten en opsturen van de certificaten ineens overgedragen aan Hanneke!

Maar goed, na drie maanden geregel hebben we dan toch een mooi bewijs dat we de lessen EHBO hebben gevolgd!

A
Administrators 06/08/2007 15:53
DEZE FORUM IS NIET LANGER IN GEBRUIK.

ER IS ECHTER EEN NIEUW FORUM AANGEMAAKT OP WWW.SPH-FORUM.TK.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |