FORUM Lelysleep
Lelysleep
https://----
D
DobbyFan 04/07/2005 20:39

Spullen meenemen..

Ook deze titel spreekt voor zich lijkt me, wie neemt wat mee? op een sleep moet ook gegeten worden, dus neemt iedereen wat mee waardoor de kosten gedeeld worden.. uiteraard is er niet alleen eten nodig maar ook andere spullen, daarom hieronder een lijstje met spullen, en daarnaast de naam van dgeene die het meeneemt

Antimuggen wierook stafen: DobbyFan

Antimuggen kaars: DobbyFan

OlieFakkels: DobbyFan

Brood:

Beleg(1):

Beleg(2):

Eten voor de eerste avond:

Eten voor de tweede avond:

Toetje dag 1:

Toetje dag 2:

Koekjes o.i.d.:

Snoepjes:

?????

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

C
ChingChuan 04/07/2005 21:15
Eten voor de eerste avond: Soep--- Welke soort?

Snoep: Pak bounties

Hagrids Karamel Troep Zooi Met Rozijnen en Heel Misschien Nootjes

F
Funwazoo 07/07/2005 20:39
Ik neem yogogums mee

een suikerbrood (altijd lekker)

en Lembas (je kan er gewoon niet zonder)

Greetz Fun

F
Fly 09/07/2005 20:03
CC wil vast wel weer TT-salade? Ik maak wel weer een schaal, dan heb je meteen je ontbijtje ook alvast binnen.

Verder wil ik ook best wat snoep, koek en beleg meenemen. Ik zat te denken dat als iedereen van alles iets meeneemt (oftewel: de een een pot pindakaas, een pak biscuitjes en drop, de volgende een pak hagelslag, cake en M&Ms enz), je ook alles wel bij elkaar krijgt. Moet je wel goed afspreken wie wat meeneemt, anders zitten we straks met een heleboel kaas

C
CeejCeejt 13/08/2005 14:42
Fly, ik denk dat ik instant Noodles voor mijzelf ga meenemen, want dan neem ik gewoon een diepe kom mee en een deksel en dan moet ik alleen nog water koken... Iemand een meeneembare waterkoker? .

Maar goed, teveel kaas is best cool want dan hebben we gesigneerde lelysleepjongekomijnenkaas ipv. de lelysleepappelmoespot... Teveel eten vind ik niet erg .

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |