Jaja, toch maar even zeggen wat ik ervan vond!
Ik vond het echt zalig!
't Was grappig om zo gelijk een heel uur bezig te zijn over wat we zouden doen dit jaar.. Hihi.. Ja nee, kben blij dat we al al die activiteiten konden vastleggen, want mij kennende.. Ik = Het druk hebben + Ik = Alles vergeten als het nergens opgeschreven is..
-> jeuhj... zo vergeet ik die dingen niet
Ook vond ik het wel leuk om liedjes te zingen..
Sorry alst vals was haha..
ma kwas ewah hees dusja :> Niet te vergeten de 'korte' (maar dan ook wel heel korte) overdenking, zoals Daan dat zo mooi kan zeggen
Ja, echt, ik vond het een verschrikkelijk goede studie!
Wanneer weet je dat je behouden zal worden? Dat je eeuwig leven zal hebben?
Dat vroeg ik me echt af, en ook voordat ik deze studie hoorde had ik toevallig Hebreeën 11: 1 ook gelezen..
't Is wonderbaarlijk!
Je moet het tenslotte ook maar doen hé:
Met je mond zeggen dat God Heer is en dat Zijn Zoon, Jezus Christus, voor ons stierf, zodat wij eeuwig leven zouden mogen hebben...
Man man man..
Ik heb het al gedaan hoor, maar kvond het wel even moeilijk.. Zo tegen God zeggen dat Hij Heer is (...) Je praat luidop tegen Iemand die je niet ziet, een als je dan zoiets moet zeggen.. Bizzar!
Toch, toen ik het bleef herhalen, geloofde ik ook meer en meer in wat ik zei, ookal wist ik dit al 'eeuwen'.. Als ik stil in mijn kamer zat, en zei dit tegen God, dan dacht ik ook.. Wohw! Heeft U dat voor mij gedaan? Amai, Gij moet mij echt graag zien daarvoor! En ik dankte Hem dan ook!
'k Weet, da lijkt allemaal zo raar enzo.. Maar da is hoe ik dat doe en hoe ik daarover denk
..Stom dak al weg moest, maja.. Dan moet de volgende tienerclub maar ewah langer duren hé
hihi>>> Met andere woorden of jah, m.a.w... Ik vond het een geweldige bijeenkomst, van de eerste keer al!