FORUM  

https://http://freegoodies.mods-center.com/forum.php?forum=6957
G
George (ke) 30/10/2005 20:46
81.243.191.*

10erweekend

Hey...

Awel eh..

'k Ga maar beginnen zeker..

Ik wil hier gewoon zeggen dat het 10erweekend echt wel fijn was... Moest er een evaluatie komen -(éh Tony)- dan zal ik dat ook maar eens invullen zeker..

Maar nu dus..

Weet je, ik heb eigenlijk wel erg uitgekeken naar dit weekend! En het heeft ook goed gedaan! Ik ben echt erg blij dat ik mee was! Als ik zo echt heel erg eerlijk ben, vond ik dat het een beetje passief was.. met andere woorden, ik vond dat er niet zo veel te doen was op het terrein -tijdens de vrijetijd-.

De spelletjes waren eigenlijk wel leuk, maar kdenk.. ze zijn elk op zijn manier verpest.. Die van Tony -> Waarom moesten die twee jongens die eieren weeral opeten..? Die van Jaap en/of Sharon -> Er was niets vies aan, of niets dat echt een reden gaf om actief te zijn. Het nachtspel .. 't Was leuk.. Wel spijtig dat er geen pakkers ofzo waren! Ook wel spijtig van het kampterrein.. Er was niet echt een bos ofzo waar je je kon verstoppen, maar dat is nu gewoon zo, dat steek ik op niemand!.. (Kwestie van subtiel over te komen

Ik weet dat ik nu waarschijnlijk al een grote zaag overkom die nooit tevreden is, maar iets dat ik zeker zou aanraden zijn nieuwe liedjes! Er zijn er zoveel meer.. Persoonlijk:.. Ik was degene die we zongen zo goed als ongeveer bijna beu.. Buiten het kamplied natuurlijk hé -(éh Tony)-

Om toch maar even positief te blijven doorgaan (hihihi.. )

Ik vond het anders echt wel een mega leuk kamp! 'k Heb weer andere tienertjes leren kennen wat natuurlijk altijd wel super is! 'k Heb mij helemaal uit kunnen leven tijdens de maaltijden

Enja.. Natuurlijk ben ik ook blij dat ik weer bij God mocht zijn dit kamp!

'k Zit weer vol enthousiasme om er tegenaan te gaan! 'k Wil eigenlijk iedereen ook zeggen.. Als je met iets zit ofzo, of je weet echt niet wat doen: Ga ermee naar God en vraag om sterkte en doorzettingsvermogen! Maar ga ook zeker naar iemand met wie je goed kan praten, iemand waarbij je je op je gemak voelt om over alles en nogwat te praten!.. Het doet veel..!!! Laat je gewoon door iemand coachen,.. Iemand die je af en toe eens vraagt hoe het met je gaat, of je vorderingen maakt, of dat het juist een hele moeilijke tijd voor je is!..

Het is echt een aanrader!.. 'k Hoop dat je zo iemand mag leren kennen ofja.. vinden waarmee je gewoon samen kan praten en door al je problemen heen geraken.. Echt waar!

Misschien komt dit zo een beetje slijmbal-achtig over.. Dat is echt niet de bedoeling!.. Ik wil gewoon zeggen dat het erg belangerijk is!

Je bent nu misschien wel jong , maar dat maakt niet uit.. Je moet niet met je problemen blijven zitten!..

'k Ben misschien ook maar 14, maar ik wil je echt wel helpen als je het moeilijk hebt! Je mag dus altijd afkomen.. 't Hoeft zéker niet! Maar het mag zéker en vast wel!..

'k Vond het uiteindelijk.. na dit alles.. dus eigenlijk echt wel goed!

Vele kusjes..

Knuftjes..

Gods zegen!..

En je weet het.. blijf niet met je problemen zitten maar zoek iemand waarmee je kan praten!..

Toeitjes.. Xx-iez

George (ke) (->->-> a.k.a. Rebecca

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

G
George'ke 10/11/2005 00:10
81.241.154*
Man, man, man.. wat fantastisch, wat fantastisch, wat fantastisch..

Jaja, ik vind mijn verslagje toch wel de moeite hoor!

Haha..

Tis maar om te zeggen da je ook altijd vlug is mag zeggen wat je ervan vond he.. kwestie van de enthousiasme erin te houden

Groetjes..

Rebecca

Gods zegen allemaal!

R
Rebecca 19/01/2006 20:29
81.242.189.*
Wie gaat mee op weekend? (-> Ejv)

Wie gaat er mee op krokuskamp-weekend? (->Pjv)(27 febr - 3 maart)

Ik ga alleszinds mee op krokuskamp,ma omda ze alletwee zo op elkaar vallen, weet ik het nog niet echt wat het Ejv-weekend betreft...

Vele groetjes en veel zegen

George!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |