FORUM  

https://http://freegoodies.mods-center.com/forum.php?forum=6957
T
TOONZ 13/09/2005 19:01
82.174.187.*

EVALUATIE TIENERWEEKEND

Hey tienertjes,

Ik heb hier enkele vraagjes ter evaluatie van het SUPERLEUK tienerweekend! Ik dacht dat het wel tof zou kunnen zijn moesten we dit met elkaar delen ...

1. Wat vond je van de inwerking van de nieuwe tieners?

2. Hoe heb je God's aanwezigheid gevoeld dit weekend? Heeft God tot je gesproken?

3. Hoe vond je de groep(sfeer)? Was er sprake van teambuilding?

4. Hoe vond je de worshipavond?

5. Wat vond je van de zondagdienst?

6. Wat vond je van de film?

7. Heeft de boodschap je aangesproken? Wat sprak je aan?

8. Wat heb je geleerd dit weekend?

9. Wat vond je van de begeleiding door de leiders?

10. Wat vond je van de ontgroening?

11. Wat vond je van de andere activiteiten?

12. Hoe vond je de overnachting?

13. Zijn er nog opmerkingen over het weekend?

14. Heb je enige suggesties voor een volgend weekend?

15. Wanneer moet het volgende tienerweekend komen?

Groetjes,

TOONZ

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

R
Rebeccatje 13/09/2005 21:16
80.200.113.*
haayz...

jaja, om dan toch maar te antwoorden .. hier dus mijn antwoord

1.Jongens, jongens.. die hebben echt goe meegewerkt vond ik!.. 't zijn allemaal, stuk voor stuk van die leuke mensies.. !.. echt leuk dat jullie erbij konden zijn!..

2. ahwel eh.. ja.. ik heb echt gevoeld dat God tot mij zei, dat ik me helemaal moest geven. Ik heb dat dan ook helemaal geprobeerd.

Gods aanwezigheid heb ik ook wel gevoeld tijdens de diensten.. muziek en gesprekken.. ik kon me openstellen voor God tijdens het zingen, en ik heb echt gevoeld dat God iets tegen me wou vertellen tijdens de dienst van Koen.

3.hihi.. Ja.. ik vond de groepssfeer echt wel leuk!.. ook de nieuwe tieners heb ik toch weer wat beter leren kennen.. Natuurlijk ken ik nu ook niet iedereen perfect.. maar ik zie er naar uit om daar al snel aan te werken!

Wat teambuilding betreft.. ik denk wel dat dat goed ging!.. Weer wil ik hier zeggen dat ik hier ook aan wil werken!.. 't Zou echt leuk zijn als we zo een hechte tienergroep zouden kunnen vormen..

4.Jah.. ik als niet-voorbereide zangleidster.. jaja.. ik vond dat het wel wat beter kon.. (dat lag dan aan mezelf .. twas gewoon ni voorbereid.. sorry)

Verder vond ik het wel leuk om ja.. met elkaar liedjes te zingen en God echt groot te maken!..

5.Jaja, ook hier was het niet echt voorbereid.. maar kvon het wel wa beter.. het was meer ontspannen, niks geforceerd.. maar relax!.. Ik vond het dus heel erg leuk..

6.oewps.. die film.. Ik vond het wel een geslaagde film.. persoonlijk had ik eigenlijk wel liever naar the Island gekeken(.. eh Daan, nu ist juist geschreven eh ).. Toch was het wel leuk.. en nog eens persoonlijk.. ik ben niet echt een voorstander voor het babbelen tijdens een film.. maar 't is nu zo.. en jah.. 't is nu zo ej :>

7.Jep!.. dat was een van de dingen die echt tot mij doordrong!.. Nu besef ik echt goed dat ik het dus echt wel ben die iets moet doen aan mijn zonden..

Ma ik wil er echt iets aan doen.. en ben er ook volop mee bezig!.. maar dat is eigelijk ook wel een puntje waarvoor ik gebed wil vragen.. (mercitjes.. )

8.Ik heb geleerd.. om Tony ni meer te volgen tijdens een wandeling.. ma da ik er wel zeker en vast nog zou make!..

Ook dat ik altijd heel voorzichtig moet zijn met bruine zeep..

Maar om deftig te zijn.. Ik heb niet echt iets geleerd ofzo.. ma wel da ik ook van anderen kan leren (dus ik heb wel iets geleerd) .. ma ik heb ook de andere tieners LEREN kennen.. en ik val in herhaling.. want ik wil ze ook nog beter leren kennen.

9.hehe.. die was echt zalig!!.. ik meen het!.. echt waar!..

Daan, Hennie (en Zias ) , Koen, Tony en Angela.. bedankt voor de begeleiding!..

10.hah.. die ontgroening daar.. Jaja.. die was wel leuk!.. Om eerlijk te zijn had ik eigenlijk wel verwacht dat we vuiler gingen worden.. maar om dan weer eerlijk te zijn.. ik vond het geslaagd!

11. Die andere activiteiten waren ook fantastisch natuurlijk!.. De stappige wandeling naar de leeuw van Waterloo.. de opdrachten die we ondertussen deden.. (eentje maar hoor we deden de andere toen we aankwamen..), de film, de worshipavond, de zondagdienst.. de ontgroeningsdinges daar.. jaja.. alles was prima voor mij ( de reactie op die dingen.. zie puntjes 4, 5 ,6 en 10)

12... Die overnachting.. Goed!.. Ik ben echt blij dat we uiteindelijk (de meisjes) buiten mochten slapen!.. mercitjes hiervoor..!.. en ja.. buiten het feit dat er veel muggen in onze tent zaten (die grote nietsdoenende muggen daar.. ) vond ik de overnachting keifijn!

13. Ma neej!.. .. ..

14. ahwel euhm... misschien dan dat het een vrijdag-zaterdag-zondagweekend mag worden.. En voor de rest.. misschien zo een onnozel spelleke ertussenin.. als vrijetijdsopvulling

15. .. aiai... ik zou het helemaal ni weten.. het feit is, ik kan nu niet zeggen welke dagen ik kan en niet..

als antwoord zou ik maar zeggen:.. ZO SNEL MOGELIJK .. -> volgend weekend (hihi.. graptjeuhn!..)

PS: omdat het hier nergens anders echt bijstond wou ik ook nog zeggen... ik vond het zo fijn om smorgens stille tijd te houden!.. leuk dat je dat niet vergat!.. tzou misschien ook leuk zijn om volgende keer samen stille tijd te doen.. (-> je verstaat het vaak beter in groep, je kan discussiëren, je komt de mening van een ander te horen.. .. .. )

vele groetjes..

ik, mezelf, en Rebecca

God Bless you all...

M
Margokiewokie 24/09/2005 18:27
82.174.168.*
1. Wat vond je van de inwerking van de nieuwe tieners?

Ik vond dat ze van het begin tot het einde zeer tof meegewerkt hebben,ik denk ook wel dat zij zich op hun gemak gevoeld hebben.

2. Hoe heb je God's aanwezigheid gevoeld dit weekend? Heeft God tot je gesproken?

Ik heb God's aanwezigheid vooral gevoeld tijdens het onweer, dan voel je je zo nietig en klein, en dan besef je ook wel dat er iets veel groter is, en ik voelde me toen ook heel geborgen bij God.

3. Hoe vond je de groep(sfeer)? Was er sprake van teambuilding?

Zeker,er was een goede groepssfeer, niemand werd uitgesloten of wat dan ook. Ik heb fijne gesprekken gehad.

4. Hoe vond je de worshipavond?

Ik vond die lekker los, ik had op het voorhand wel stress omdat ik ze dan zo had gemaakt, en dan was da ni goe en zo, maar op het einde vond ik het echt wel tof, losjes en niet te gemaakt.Maar ik had wel een een beetje enthousiastere "zaal" verwacht.

5. Wat vond je van de zondagdienst?

Ook zeer tof, gewoon samen en rustig tot God komen.

6. Wat vond je van de film?

Om eerlijk te zijn vond ik de film echt rotslecht. Maar dat is mijn mening.

7. Heeft de boodschap je aangesproken? Wat sprak je aan?

Ik heb er echt iets aan gehad, wat ik in gedachten ook als gedacht had is dat ook wij als die druivelaar zijn, en al onze takken zijn de dingen die we doen, en enkel wij kunnen voor onszelf beslissen welke takken we gaan voeden. Ik heb echt iets gehad aan die preek, ik ben daardoor echt geestelijk opgeknapt.

8. Wat heb je geleerd dit weekend?

Dat hoe erg je zonden ook zijn, dat God je die zal vergeven als je vol berouw bent, ook dat het niet zo simpel is om te blijven staan op zo een zeil met bruine zeep, en vooral ni als ge 1..2..3..piano speelt.

9. Wat vond je van de begeleiding door de leiders?

Die waren echt fantastisch, nix meer op aan te merken dus.

10. Wat vond je van de ontgroening?

Ik moet eerlijk zijn, ik had vuiler verwacht, maar al de spelletjes waren echt goed bedacht, ik heb me echt geammuseerd.

11. Wat vond je van de andere activiteiten?

Die waren ook super tof, de wandeling(die wij gewonnen hebben(gniffel gniffel)) en de quiz die we verloren hebben (snik,snik) ze waren echt super tof.

12. Hoe vond je de overnachting?

Ik was echt kweeni hoe blij toen de maisjes uiteindelijk wel buiten mochten slapen,da was echt fantastisch.

13. Zijn er nog opmerkingen over het weekend?

Eigenlijk ni.

14. Heb je enige suggesties voor een volgend weekend?

Iets langer misschien...

15. Wanneer moet het volgende tienerweekend komen?

As soon as possible!!!!!

Groetje margo

Greetz

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |