VKSJ Buggenhout

https://http://members.lycos.nl/vksjbuggenhoutevi
E
Evi 12/06/2005 16:12

Kamp

Het kamp wordt de max ik kijk er al naar uit.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

A
Astrida 12/06/2005 21:18
Wieeeehoooeew SUPER die site! Hip Hip Hoera voor die Evi! dikke proficiat met het resultaat! Greetz van die Astridalei

H
hoofdgriet 05/07/2005 11:59
Woehoewwwww chique dinges Evi!!! Schoon gedaan, echt waar! Zou super zijn moesten we die op kamp zelf kunnen up-to-date houden...

Well done

E
Elsa 21/07/2005 23:31
Eindelijk een 'echt' plaatsje gekregen op de website... Sorry dat het zo lang duurde hé

Puik gewerkt trouwens, echt. Een pluim op je hoed! Goeie vooruitzichten voor de website volgend jaar .

K
Kazjé!!! 23/07/2005 12:39
Amaai!!! Das echt al dak kan zeggen, mega cool gewoon!!! Ik ben echt aangenaam verrast, da hebde gewoon FAN-TAS-TISCH gedaan Evi, ne mega puik, tis echt schoon!Goh, ik kan al ni w88 om op kamp te gaan, laat staan de 2-daagse/24-ure tocht! HIHI, neenee meiden, it mij krijgen jullie nix uit! alle, laat d ahier maar is goe gaan eh! Dikke bees! :>

H
Heilige vks'er 25/07/2005 17:49
haaaaai

idd echt chic amaai goe gedaan

ik kijk ook enorm uit naart kamp zenne en ja ook naar de 2daagse/24-uren toch=> wedden da het geen een van die twee zal zijn, wat ik wel weet is dat het fijn gaat worden

see you

E
exsimmer 30/07/2005 23:33
hellow ik heb een vraagje wanner vertrekken die simmers en jimmers ik wil ze graag uitkome zwaiie maar ja ik weet het nie

H
hoofdgriet 31/07/2005 11:49
Voila, de VKS'ers zijn goed en wel vertrokken met de fiets (de regen trotserend, maar Frank en Sabine hebben mooier beloofd

Straks springen de Roodkapjes op den bus en start ons langverwachte kamp!!! Aan allen die dit nog op tijd lezen: ontzettend veel plezier op kamp, laat het jullie smaken, want het wordt weer DE MAX!!!

Hoofdgriet x3

PS Ouders en thuisblijvers, laat jullie maar volop gaan in gastenboek/forum

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |