Hallo,
hoop dat alles goed gaat met iedereen.
Even wat nieuws van Portugal. De bosbranden zijn weer begonnen. Vanmiddag was er een bosbrand op ongeveer 400 meter van mijn stage plaats vandaan. De hele weg was afgezet, brandweerwagens en 2 helikopters hebben de brand geblust. Het was vandaag 47C, bloed heet! Volgende week komen er in totaal 40 vliegtuigen ter beschikking voor het tegengaan van de branden. Dit zijn ook vliegtuigen uit het buitenland. Deze blijven de gehele zomer in Portugal.
Nu wat anders. Afgelopen weekend is het strand van Quarteira (waar ik vroeger woonde) beroofd. Jullie zullen nu wel denken waar heeft zij het nu over. Nou, mensen lagen lekker te zonnen en ineens kwam een grote groep overvallers het strand op, en iedereen moest hun eigendommen zoals horloges, sieraden en anderen dingen aan de overvallers geven. Te gek voor woorden! Dit is Zondag gebeurd, terwijl Zaterdag een andere strand in de Algarve beroofd is.
Voor de rest gaat alles goed, en mijn stageplaats bevalt mij nog steeds heel goed. Ben deze week brochures van koopwoningen aan het maken, best wel leuk, alleen moeten deze uiteraard ook uitgeprint worden, maar de printer is zo traag zucht . Waarschijnlijk is dat ding zo'n 30 jaar oud.
Ik las dat iemand van jullie foto's had gestuurd. Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden?
Groetjes
Melissa