Hallo beste mensen,
Hier gaat alles goed, mooi weer en al veel gezien. Leuke collega's en leuk werk maken de stage ook top! Ben gisteren wezen duiken met een andere stagiair op kosten v/d zaak, lekkere lunch erbij = dik voormekaar toch!!! Vandaag hebben we op 'de zaak' een afscheidsfeestje, ff indrinken dus voor vanavond in want dan gaan we naar cafe de Heeren wat 'hot; is vanavond. Gisteren TMF-cafe, Jantje Smit was aanwezig, ja ja, entertainment op hoog in-tel-lec-tu-eel niveau! Morgen is het alweer vijdag en dan zaterdag weer lekker naar het strand even uitrusten van een drukke week. Maandag, dinsdag en woensdag moet ik langs 22 duikscholen over het hele eiland. Formulieren ophalen welke geadministreerd moeten worden. Wij doen het in 2 dagen hier doen ze er 3 over met overuren, rustig, rustig. Beter want het is echt bloedheet hier. Bij de a/c op het werk moet ik s'ochtends een trui met een vest aan of colbert, maar als ik ga lunchen krijg ik echt een klap in m'n gezicht. Na de lunch kom je bezweet binnen in 16 graden. Je raakt temperatuurs gewijs helemaal van slag. Natuurlijk bij het duiken van afgelopen woensdag een aanvaring met een stukje vuurkoraal gehad. Ik weet nu waarom ze het vuurkoraal noemen: het plekje van 1 bij 1 cm heeft geen haar meer en is fel-paars en fikt natuurlijk lekker. mmmmm lekker exotisch allemaal hier! Leguanen in je schoen, dat je je gewoon wild schrikt dus als je je schoen wil pakken met je slaperige gezicht. Of als het s'nachts regent er ineens 8 kakkerlakken in je kamer lopen, ja lekker exotisch. Over een paar weken gaan we met de zaak brommertje rijden door het cristoffelpark, lijkt me leuk. Ik heb trouwens nu ook lekker een auto, hij is bijna nieuwe Toy uit 1987, automaat en lekker goor! Ga hem vanmiddag wat op-pimpen met wat aftanse tijgerprint stoelhoezen ofzo en wat paarse pluche dobbelstenen aan de voorspiegel. Het brengt me van a naar b en daar gaat het om. eeeem ja ik ben even door de stof heen.
Heeft iedereen zijn deel(en) van het business plan al af voor de Mini??????????
Groeten en AYO DUSHI's
Hans