Shuttlejutters

https://www.shuttlejutters.net
M
Mike 12/09/2006 17:12
81.164.9*

De nieuwe club truitjes met super logo

Hey, hey

Is er al meer nieuws over de nieuwe club outfit?

Ik had er me graag gauw een paar aangeschaft.

Kwestie van er beeke mee te paraderen in PSV

Kan dan het omgekeerde doen met een PSV shirt bij ons eh.

Nu ja, ik vroeg het me gewoon af.

Anders allemaal keer surfen voor een tof logo!

Of de creatievelingen kunnen iets maken op de PC.

Kwestie van er goed uit te zien eh als we ons gaan vertonen.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

P
phiene 12/09/2006 22:24
81.245.254*
met beetje geluk hebben we een paar proevertjes op het clubfeestje van model, maar de logo's blijven dezelfde hoor, tom is er teveel aan gehecht. wanneer je ze dus zal kunnen bestellen weet ik niet hoor nog even geduld! en je zal met psv nie veel succes hebben oor bij ons

D
Dingene 28/09/2006 21:15
84.193.137*
Ik had iets van logo gemaakt da super gaaf kei neig was maar ja, Tom is gehecht aan het huidige logo... met goede bedoelingen uiteraard, maar zoals phiene zegt, op het clubfeestje zal er heel mss een "proefmodel" zijn, ik denk dat de smaken voor kleur en stijl heel verschillend zijn bij de leden zodat een model kiezen waar iedereen blij mee is toch wel moeilijk zal zijn...vooral bij kleur...tenzij het je niks uitmaakt hé

I
Ineke 07/10/2006 16:58
87.64.146*
de truitjes in PSV zijn niet zo speciaal hoor, en wij pronken daar niet mee.. de polo's die je ons ziet dragen tijdens een interclub ontmoeiting zijn louter voor interclubleden, we dragen ze dan ook geen andere dagen.. oja, en de blauwe tshirts, weet niet of er nog zijn.. zou me ook eens een nieuwe moeten aanschaffen, jis bijna nie meer blauw en tzit e gat in.. dusja.. de wasmachine doet ier nie goe z'n best..

en Mike, bij ons mag je afkomen met een tshirt van Zeebrugge, wij kunnen daar tegen.. wij hebben niets tegen Zeebrugge, zij zijn mijn vrienden.. dus!!! (é Phien.. da vergeet je blijkbaar wel he phu.. daj da erg zou vinden als hij met een truitje van psv afkomt.. dat kwetst me nu si! )

nuja,

kus..

xxxx

T
TOMMEKE 09/10/2006 17:49
87.64.237.*
JUPLAHOI,

Voorstelling nieuwe outfit op aanstaande clubtoernooi, kleur is rood, de rest zal je dan wel zien, spannend hé

Tom

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |