NVDKO
(De Nacht Van De Kleine Oogjes)
Wat is het eigenlijk?
Een weekend voor computerbezitters die gezamenlijk LAN-games willen spelen, ideeën uitwisselen, kennis willen vergaren, enzovoorts.
Wie is er welkom?
Leden van de Albert Schweitzer Groep, Ouders en introducés waarbij van iedereen verwacht wordt dat ze een computer meenemen.
In onbeperkte aantallen deelnemers?
Nee, daar is helaas geen ruimte voor. Bij een totaal van 30 aanmeldingen zijn we helemaal vol.
En wat kost dat?
Het kost €7,- Dit geld gebruiken we om deze website te onderhouden.
Wat moet ik meenemen?
Complete PC, Netwerkkaart en kabel. (Mocht je die niet hebben dan kan die bij ons gekocht worden), GEEN BOXEN! Gebruik een koptelefoon. Verlengkabels en verdeelblokken voor jezelf.
Hoe laat begint het?
Zaterdag vanaf 12.00h zijn we aanwezig en zijn we vooral met de site bezig.
Hoe laat stoppen we?
Zondag om 12.00h gaat de stekker eruit.
En 's-nachts?
Waarom denk je dat het de nacht van de kleine oogjes heet?
Maar als ik slaap krijg?
Neem een mat en slaapzak mee en ga ergens in een andere ruimte slapen! Tenminste, als je een toetsenbord niet zacht genoeg vindt.
Is het veilig?
Er bestaat uiteraard kans op virussen. Waar ben je tenslotte noch veilig? Maak dus een back-up van je belangrijke bestanden. Verder is alles op eigen risico.
Is het voor elke leeftijd?
In principe vanaf verkenners maar we verwachten wel dat je dan toestemming van je ouders hebt.
En als ik geen computer heb?
Mag je best even komen kijken maar we willen voorkomen dat iedere PC door meerdere mensen bezet wordt. Daar is gewoon geen ruimte voor.
EN als ik geen spullen voor een netwerk heb?
Netwerkkaart en kabel zijn misschien te koop voor €7,- Ze zijn niet eens nieuw en eigenlijk willen we er niet van af maar goed voor je gasten moet je wat over hebben.
Maar, hoe meld ik me dan aan?
Dat doe je hier met vermelding van aantal personen met naam. Bevestiging van toegang krijg je door het antwoord op dat mailtje.