feesje met SVEN

R
Rene Jansseen 28/04/2005 12:23
62.59.103.*

Definitief programma

DEFINITIEF PROGRAMMA Sven, Juan, Bert, Arnold, Marc, Mark, Wiko, Martijn, René.

AANVANG

We verzamelen tussen 10:15 en 10:30 met de mannen en de vrouwen bij Gertie en Martijn

voor hun huis. Adres Geelgorshof 23 (1 hofje voor dat van Sven en Chantal).

Ilona heeft met Chantal afgesproken en zal eerst naar hun toe gaan. Enkele minuten later volgen wij met zijn allen. Om 11:00 worden Sven en Chantal opgehaald door de Becak die

ze om 12:00 weer afzet bij de Tram. Daar eten we dan wat loempia’s en drinken wat.

Om 13:00 vertrekken we, waarschijnlijk moeten we dan nog even naar Sven thuis zodat hij

nog wat campeerspullen bij elkaar kan pakken.

LAN PARTY

De LAN party gaat niet door. Het is zeker zo leuk om met zijn allen de middag door te brengen en gewoon een beetje aan te kloten op/bij de camping (het wordt waarschijnlijk mooi weer). Martijn komt alleen om ca. 17:00 na.

RIJDEN

De chauffeurs zijn Juan, Bert en René.

Juan haalt eerst Wiko op en daarna Arnold (de tijden zelf even afstemmen met elkaar).

René haalt Marc op tussen 10:00 en 10:15. Bert rijdt rechtstreeks naar Gertie en Martijn en ik ga ervan uit dat Mark en Sonja zelf naar Weert rijden en niet opgehaald hoeven te worden.

TENT/OVERIGE STUFF

Bieelke, Wiko, Kupert en Akro worden verzocht hun tenten mee te nemen.

Juan neemt zijn tent mee als reserve. René neemt zijn party-tent mee.

Tip voor iedereen: neem een klein klapstoeltje mee. René neemt een voetbal mee.

Martijn neemt een gasbrandertje en een pannetje om koffie te zetten (René zorgt voor koffie en zo). Juan neemt het firestarter T-shirt mee.

S’MIDDAGS ETEN

We zorgen voor wat broodjes voor tussen de loepia’s en het avondeten.

AVONDETEN

In de buurt van de camping eten we friet of kebap of zo. We zien wel.

AVONDPROGRAMMA

Na de friet of kebap of zo kloten we nog wat verder aan en gaan s’avonds op stap in Lommel.

Tussen Neerpelt en Lommel schijnt een tent te liggen genaamde ‘de Ark’ met als bijnaam ‘de

laatste hoop’ dus dat belooft veel goeds.

ZONDAG

Uitslapen en ontbijten. Er wordt voor broodjes en drinken gezorgd. Marc neemt worsten mee.

Om 12:00 worden we verwacht in Valkenswaard voor de brandweercursus. Neem extra kleren mee want we worden waarschijnlijk nat. Daarna is de fuif voorbij en gaan we naar huis.

GELD

Neem contant geld mee. We gingen van EU 75,- uit, maar nu er ook een middagprogramma is, is waarschijnlijk iets meer nodig voor broodjes en drinken s’middags.

Omdat we Sven afgelopen zaterdag hebben vrijgehouden in Heerlen moet hij nu wel nog bijleggen voor het eten en het stappen. De brandweercursus betalen we wel voor hem.

TIETEN

Een striptease zit er budgetair niet aan, dus we moeten dat zelf nog op de een of andere manier regelen.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

J
Juan 28/04/2005 14:52
84.30.17*
Ik kom je om 10:00 oppikken Wiko... Arnold kort daarna... :>

W
Wiko 28/04/2005 15:11
194.229.5*
Prima,

Ik zie je dan.

J
Juan 29/04/2005 09:22
84.30.17*
Ik overhandig T-shirt in de Tram, dan kunnen de vrouwen ook mee genieten.. Ik ben erg benieuwd naar de reactie van de vrouwen en ik denk dat ik dan voor iedereen spreek.. Zoiets van "oooo doe voorzichtig he schatje...." lol

J
Juan 29/04/2005 09:43
84.30.17*
Ik heb de route uitgeprint naar de camping en van de camping naar de brandweer. De mukkers hoeven dus ook niet meer bang te zijn dat ze verdwalen

J
Juan 29/04/2005 10:07
84.30.17*
Ik heb ook 2 CD's klaarliggen met brasmuziek, dus dat is ook geregeld, muziek aanleveren is dus niet meer nodig. Bert nog bedankt voor de nummers.

R
Rene Jansseen 29/04/2005 18:02
62.166.110.*
Juan, ik de taxicentrale in Neerpelt gebeld.

Zij kunnen ons van en naar de kroeg brengen als we een half uur van tevoren bellen. Ze zijn 24 uur per dag bereikbaar.

J
Juan 29/04/2005 20:23
84.30.17*
24 uur PERFECT !!!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |