Hallo meiden!
Bij tuincentrum Overvecht in Boxtel kan je verschillende workshops volgen. Je kan dan van die leuke frutsel dingen maken voor in je huis. De dingen die je maakt zijn dan ook echt supermooi. Anouk, Angela en ik hebben al eens van die workshops gevolgd en willen graag weer eens nieuwe dingen maken gezien de kersttijd er aan komt en om je huis op te pimpen! Als je mee wil doen dan laat dat maar aan mij weten, want dan spreek ik dat af met die man die de workshops geeft. Bij Overvecht zijn ook al die werkstukken te zien bij de uitgang!De workshops worden gegeven op een donderdag of vrijdag van 18.00-21.00. Inclusief koffie en gebak. Ik heb de mooiste dingen eruit gehaald incl. beschrijving:
Vrijdag 17 nov Bisonder (supergaaf ding maar wel duur!) €60,-
Een metalen bisonmasker wordt voorzien van verlichting. Deze verlichting heeft een geweldig effect. Daarnaast krijgt het masker haardracht van natuurlijk materiaal. Een gedurfd, sfeerbepalend object!(om aan de muur te hangen!)
Donderdag 23 november Winterlamp €35,-
Een witte, organisch gevormde lamp wordt omstrengeld door zwarte takken, draad, geverfde kokostakken etc.Fijne zwarte korreltjes als waterdruppels worden door spuitlijm op hun plaats te houden. mooi werkstuk voor op een lage kast of dressoir.
Vrijdag 1 december Kerststaf €40,-
Een rolletje plantaardig gaas wordt gevormd tot een lang doorzichtig omhulsel. In dit omhulsel wordt een stok geplaatst welke is omwikkeld met geverfde lampjes, mos, vruchten, kerstmaterialen etc. Een geheimzinnige staf ontstaat met daarbij een fraai lichtspel