Ouderdag
Dag dames,
komende zaterdag = ouderdag!!!
Vraagje: zijn er Castianen/Castiannetes (Alinda gaat mij vast weer verbeteren) die willen helpen broodjes smeren?? Vrijdagavond/Zaterdagochtend??
En (ideetje gejat van Vichor): na de ouderdag met alle Castusouders uit eten! Er komen toch nog wel goede ideeen uit dat groene genootschap! Wie willen er mee??
oh ja, ik post het hier en niet op de interne site, omdat de faculteit het mij op dit moment onmogelijk maakt op m'n hotmail/studentmail te komen, enorrrrrm vervelend!!
Paultje,
Eigenlijk moet je nooit toegeven dat je een idee gejat hebt, en vooral niet van Vichor, maar toch: strak plan! Zelf zal ik er niet bij zijn, omdat m'n vaderrr de ouderdag 'mosterd naar de maaltijd' vindt.. Trouwens 's avonds is er een zaalvoetbaltoernooi in Franeker, waar NSG ook aan meedoet. Heb al een paar verzoeken of we kunnen supporten, dus wat zeggen jullie ervan? Weet niet hoe laat het begint overigens, maar wordt vast errug gezellig. Zie jullie op het terras vanmiddag!
mijn paps en mams zijn op vakantie

ik ga wel met jou mee alin!
Leuk initiatief hoor, maar mijn ouders doen geen hapje mee...mijn vader heeft last van zijn rug en ik moet ook weer werken bij de Koning, voor de laatste keer!
Heej Pauliena mag ik ook komen met mijn ouders dan kun je ze direkt ontmoeten ze zijn best aardig ik dnekn dat jij dat ook wel vindt. maggen we dan ook mee uit eten? plies?
Aniel, hier ben ik erg blij mee. Doe namelijk officieel de support en heb nu al 1 iemand. Gaat de goede kant op, wie volgt?
okee, dan gaan we wel niet met de ouders eten, ook prima, ik ga wel mee naar Franeker. Wie moeten we aanmoedigen dan en hoe komen we daar??
Zeur, leuk dat jouw ouders ook mee willen eten, maar zoals hierboven al staat, gaat t niet door. Tip voor jouw ouders: ze kunnen altijd bij de McDonalds terecht, zijn ze vast wel eens vaker 'uit eten' geweest en daar zullen ze zich vast helemaal thuisvoelen.
He, Plien, wat heerlijk dat je meegaat! Heb nu al twee mensen dus. Zal bij Gustaaf m'n overredingskracht ook eens stevig laten werken, oftewel chanteren. Als we mee willen rijden moeten we om kwart voor vijf weg, dus houd daar rekening mee! Andere hierdoor enthousiast geworden meiden: meld je aan! x
hoe frappant dat iedereen over het broodjes-smeerverzoek heenleest

, maar gelukkig redt Berteke ons! Berteke is mijn held komende vrijdag & zaterdag!!
Maar Alin, ik kan echt nog niet om kwart voor vijf weg, ik moet minstens tot 17:30 blijven en daarna/intussen alles nog opruimen (en Anieljah ook), dus kunnen we niet wat later weg??
Chicks, alles boppe?! Geeft niets, mag de Peugeot van mn huisgenootje mee, dus we kunnen weg wanneer we willen. Hoe zit het met de Cheerleaders tenue's? En onze yel? We kunnen vanavond nog wel even oefenen.
Mooi Alinda dat je zo druk bent met je functie als aanvoerder van de cheerleaders voor aankomende zaterdag, maar je mist zoals gewoonlijk weer helemaal het onderwerp van het forum.
Om het maar even in klare taal te formuleren; Morgenavond bolletjes open snijden voor de ouderdag van zaterdag!
Terwijl jullie broodjes aan 't smeren zijn voor de ouderdag ben ik aan t bijkomen van de 7 daagjes werken. Morgen ga ik naar de masterdag in A'dam. Ik ben benieuwd! Jammer dat ik er niet bij kan zijn morgen op de ouderdag! Veel plezier morgen en hopelijk wordt t niet al te koud weer. Ik ga morgenavond eindelijk weer terug naar Grunn.xx
Beste Parelmoertje,
Heel fijn dat je ondanks je normaal gesproken scherpe tong, je zo simpel de functie als "presidente support van een niet over na huis te schrijven amateuristisch voetbal wedstrijdje ergens in de middle of dontknowwhere" aan hebt laten kletsen. Zitten wij weer mooi met de gebakken peren, mag ik dat olifante lijfje van mij in een iets te strak niet discreet tsjeerlieders pakje sjorren en naast olifant ook nog voor aap lopen.
Ik ga morgen bij dat voetbal zo hard lopen yellen, bleren en uit de maat hupsen, dat iedereen liever door de grond zakt. Je zal zien je wordt spontaan de komende jaren niet meer gevraagt voor die functie, hoe lijkt je dat?
woehoe, ouderdag was mooi! Bedankt Ama voor het broodjes snijden/komkommer hakken etc., bedankt Bert voor de bar!!Toppertjes!!
Dames,
deze keer moet ik toch eerlijk toegeven dat dat alle eer toch naar de dame gaat die dit topic geopend heeft!
Ennuh, dat zwarte shirtje stond je onwijs lekker