Welkom op het Castus Forum

A
Alin 10/03/2005 12:36
82.73.21.*

KUTHyves

Tot mijn verbazing vond ik vanmorgen zo'n 20 mail met acceptaties voor Hyves... Huh? Even nadenken.. en er ging een belletje rinkelen.. Had gisterenavond club hier. Nietsvermoedend liet ik mn KUTcluppies natuurlijk achter mn computer. Ze hadden wel veel lol ja, maar vol vertrouwen als ik ben.. Ok, moet toegeven dat het wel een mooie grap is, maar heb zojuist even een mail naar Hyves gestuurd dat ik er absoluut DIRECT weer vanaf wil. Ze hebben mn volledige hotmaillijst toegevoegd en ook vrienden van vrienden die ik niet eens ken! Er staan nog zo'n 30 man in de wacht, enorm genant. Zullen we Castus Hyves-vrij maken? Ok!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

A
Amarens 10/03/2005 13:50
62.177.15*
Ik ben daar laatst ook ingetrapt... naief eigenlijk... Het was dan geen Hyves maar een ander programma dat het nodig vond om mijn hele adressenboek een email te sturen. En dan ook naar mensen waar ik in geen 5 jaar mee gesproken heb en ook niet mee wil spreken... Zo`n ervaring is niet leuk, ik deel je leed.

Castus Hyves - vrij!

B
Bertie 10/03/2005 15:49
129.125.196.*
Hyves-HOOG!

Er is NIKS mooiers dan om de ganse wereld te laten zien hoeveel vrienden (234) je hebt, 'just for the record' .

Het lijkt me een geschikte selectie-procedure voor nieuwe Castus-chicks.

Tot Hyves, hooooooi

A
Alin 10/03/2005 16:57
82.73.21.*
Sorry, maar ik vind het totaal oninteressant te weten wie de vrienden van de vrienden van mijn vrienden zijn. Sterker nog, de meeste 'vrienden' die achter mijn naam staan, zijn m'n vrienden niet eens en zullen dat nooit worden ook. Maar ja, misschien komt door mijn ziekelijke persoonlijkheid. In ieder geval blijf ik bij m'n standpunt dat Castus Hyves moet boycotten. CastusHyvesvrij hoog!

H
Hyvesrules 10/03/2005 20:45
129.125.196.*
ik denk dat je ziekelijke persoonlijkheid er inderdaad iets mee te maken kan hebben alin! Doe maar net of je club t heeft gedaan, ik geloof er in ieder geval niets van...

Je was gewoon zelf nieuwsgierig naar dat Hyves en nu je ontdekt hebt dat er helemaal geen leuke mensen bij zitten doe je alsof je t zelf niet gedaan hebt!! Ik durf te wedden dat je je bij allerlei groepen hebt aangemeld, maar dat ze je niet accepteren!! Confronterend he!?!

A
Alin 10/03/2005 21:15
129.125.196.*
He zifterige anonieme nerd, oftewel Paulien,

Waarom Hyve jij eigenlijk niet? Omdat dat niet anoniem kan zeker?

A
Alin 10/03/2005 21:16
129.125.196.*
Maar ook al val je me publiekelijk af, ook jij blijft een parel.

P
Paulien 10/03/2005 21:30
129.125.196.*
He Alin,

ik wou t juist voor jou verzachten zodat niet de rest van internettend nederland zou lezen dat zelfs een van je Castus-vriendinnetjes niet in je onschuld gelooft. Maar goed, ook jij bent een pareltje

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |