FORUM tiptiens
tiptiens
http://www.aboutchirumbero.tk
E
Eva 22/05/2005 16:18
213.118.239.*

Carwash. Carwash!!

heylabatjes

kziet ier volledig zitn é, maatjes!!

dus spreken we ton 10 u af an de chiro? kwist da ton lijk nie zeker.. en wist fien nu al nen gepasten desser? waar gaan we eten? nog een vraag? neen, toch wel! wildje veel duimen vo mij dinsdagavond rond 6 uur?!(y)(y) doen, kgaat nodig hebben!

allej tot zaterdag

code
carwash carwash, it 's a carwasher!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

F
florien 23/05/2005 08:10
80.200.78.*
goed wi eva

uhm ja tien uur in de chiro

en eten wetek nie en ze zal oes verasn zeker

pakt ma cds mee zu ka een gmaakt moja gkunt lik nie afspeeln op cd speler lik, op computer wel maja

S
SENEGAL-freak! 23/05/2005 21:16
213.118.239.*
Dag allerliefste carwash-schatjes!!!

(Kwestie van jullie allemaal nog wat te motiveren hihi...)

Ik vind het écht waar superzalig dat jullie het allemaal zo goed zien zitten! Op zo'n momenten echte chiro-heimwee. Doet me echt deugd! En we gaan er een super ambiance carwash van maken éééééééééééééééé!

Hopelijk zit het weer een beetje mee, mr de voorspellingen voor dit weekend zijn alvast supergoed! (Hittegolf?!) -> Misschien moeten we toch dat drankstandje doorvoeren! En wat banken zetten?

Ik weet ook niet of jullie dat allemaal lezen, dus voor wie er vorige zaterdag niet was:

Op 28 mei hebben jullie langer chiro, als dat gene service is!

We spreken af om 10u aan de chiro en dan gaan we auto's wassen op de parking van Delhaize of GB of aldi. 's middags eten we in de chiro, in de namiddag ist onze fameuse carwash aan de chiro zelf.

Wat we eten kunnen we 's morgens nog afspreken. Voorstel, we kunnen ook enkele pizza's bestellen en laten bezorgen door zo'n pizzaventje?!

En voor de dessert zorg ik zoals beloofd, wat het wordt... groot vraagteken!

vergeet ook geen zeemvel en zo'n trekkerke!

als er nog iets is laat ik het via dit forumke van jullie hier weten, ok?!

Alvast dikke merci!!!!

fien x

F
217.136.217*
drankstandje zal NOODZAKELJK zijn!!!

en da zithoeksje daar ezo jaja kziet al heel voor mij

en ze gene paraplu in de chiro om ondr te zitn haha andrs hangn we e doek

amai wi tis were uitbreiding vant moment!!!

jaja keb zelfs al ne scoutsgast van rumbeke kun overtuign

ie gaat zene velo zetn en achtr de scouts komtie dr were achtr jaja!!!

héhé, mozeg ja met zukn pizagastje, kwil da wel keer zien wi

en wgaan ton zijne bromr kuisn vo drie euro half!!! yeaaha

kziet zo massas erg goe zitn

wel al twee atuo's mindr maja me broer die ze exaamn moet maken smiddags lik ofzo of zaterdag ofzoiets en me pa die wegmoet na e feest ofzoiets

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kverlaaaaaaaan vrijdag na engeland zaterdag gefreackt carwash moment

H
HaNnE 24/05/2005 21:52
217.136.175*
joeps!

ja kziet ook heel zitn vint !! tga super dagsje worden en me et schoon weerke derbij kant nie meer stuk hé

ja mai florien gaat ook chance ebn in engeland gauwja zukn schoon weer (daar toch ook verzekers)

moja kweet were lijk olsan nix zinnigs te zeggen dus benk ma were voors héé bebai

S
SENEGAL-freak! 25/05/2005 14:22
213.224.119.*
[b]we hebben drie liter pure autozeep gratis en voor niets van papa Elke.

Woehoe!!! Dikke merci!

-> wat die paraplu betreft... euhm ik ga zoeken waar ik er ergens één kan vinden.

-> drankstandje moeten we doorvoeren... alleen dranken moeten gekoeld zijn é, en alleen frigo int lokaal é... voortdurend weg en weer lopen gaat ook niet echt. Ofwel frigo's gebruiken en frigobox bij standje zodat ze fris blijven?!

Nuja... kzal nog es zien hoe we dat kunnen regelen.

have a nice day!

fien[/b]

F
florien 26/05/2005 18:05
80.201.30.*
nu in den aldi: frigoboxn

of gwerkt met zukn frigoboks ofzo mo da zal nie koel blijvn of in zukn dieprvrieszakn nie dat vele zal helpn moja en ton met zukn ijsblokzakjes drond kdenk da wijdr der e paar emn zu...kzal ze meepakn alst mogelijk is en dan sochtends ind e frigo van den chiro steekn en ze ne frigobox

haha amai wi zo uitgberid moja tzal noodzaak zijn en veeeel water om te kuisn nauurlijk

E
Eva 26/05/2005 20:24
84.195.63.*
heyla

goe en slicht nieuws

tgoeie: kziet volledig zitn in zukn weer

slichte nieuws kan mee 's ochtens ensmiddags eten, maar kmoe dan rond 1 uur kwart na 1 weg... jammer é, kvind zo jammer... moja, tkan nie anders...

allej (moetn wiender dan eten meedoen? vo in de chiro?)

allej tot zaterdag!

Eva

S
SENEGAL-freak! 26/05/2005 20:43
213.118.239.*
voor mij ist omt even of je eten meeneemt of niet. We kunnen of broodje gaan halen, of pizzas bestellen, mij om het even! Dus doe wat je wil en als je niets meehebt dan zien we het 's morgens wel en kunnen we voor eten kijken. Ok?

E
Eva 27/05/2005 18:34
213.118.239.*
das vré goe!

tot morgn!

H
HaNnE 27/05/2005 22:34
81.240.155.*
hoij hoij

nog een laatste vraag mss leest er niemand het nog maar moetn wijder nu ook nen emmer meedoen?

bebaai tot morn

E
Eva 28/05/2005 07:29
213.224.119.*
gewoon een zeemvelleke zeker?

S
SENEGAL-freak! 28/05/2005 17:49
213.224.164.*
Een zeemvelleke was voldoende ja

Dit berichtje om jullie echt allemaal nog es super wel te bedanken!!!! Echt waar, de carwash heeft tot nu toe €268 opgebracht maar er komt nog geld binnen van mensen die carwash vergeten zijn en me gewoon geld komen geven hihi, alles welkom!

Ik hoop dat je je toch wel een beteke geamuseerd hebt, twas wel soms afzien maar echt iedereen super super supermerci! De senegalezekes groeten u! X

E
Eva 28/05/2005 18:42
213.224.119.*
ist druk geweest?

kvond jammer dak der nie meer kon bijzijn moja...

allej groetjes

en veel geld é!!!

ge gaat junder nuttig kunnen maken in Senegal!

-x-

Eva

F
florien 29/05/2005 12:57
81.240.225.*
int bgin ezo van de middag wastr lik vree veel volk pijzek en ton wost lik kalme pijzek haha en ton met waatr gbrield zeker haha lekr leuk moja ton wetek et nie want kmoeste weg naart cm tzal dan ng veel volk gweest zijn zeker???

eymo cm ga zo sheik zijn héhé en twos geestig gstrn en me vingr doe nog zeer van die bloedinge

E
Eva 29/05/2005 13:04
213.224.164.*
heyla

tiepme dajt goe weet wi... ge waart er weer bie me jen gedachten bliekbaar... wien ister wel gekomen di...(gif mo toe..)

allej nog nen tofn zondag é!

groetjes

Eva

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |