FORUM tiptiens
tiptiens
http://www.aboutchirumbero.tk
F
florien 03/04/2005 00:56
81.240.154*

ASPIRINE !!!

kga degene die nie gekomen nu es ferm jaloers maken é!!!

(da waren dus hanne d., elke, helena, valerie, sara, annelies dec. en jozefien!)

twas dus echt super en in de hoop dat de aspis thier ook lezen: get echt goed gdaan twos echt gjistig en get oes eerste echte fuifje in goei banen geleid aspi's en lies! twos gjistig...

dus an de rest van de groep hier ovlgt de jaloersmakendheid !!!

kzie jundr wok gairne wi

we kwamen dus rond 21.30 toe, we waren dus ver den eersten, en we moestn betaaln é flets oranje armbandje gekregen (gzullet wel nog zien in de chiro ) wijdr naar binnen, zien dat er ver niemand was!!!

wij dus beetj staan babbelen, doorhebben dat er e vestiere was en oranje zuipkaart gkocht (twos ol oranje! uldr kleur moestjet nie deure aine )

dus eerst beetj gdronken dan were staan babbeln omdat er superweinig volk was, mo lies kwam dan af en we emn dan VIJF stapn verzet naart midden é en wmoestn dan schudn met os gat mo da lukte nie dus isz weglopen whaha omdaw maw dus nie kun dansn gowja kspreke nu voe mien eigen é

ton wast kampdansje dan endeke later were kampdansje, ook lais twas wle veel techno muziek moja twas nog grappig om hjil op te zevern, kware dronkn van de cola da klopt nie wi, mo tzit da suiker in é!!! HELP

ik voel mij goed ,ik voel mij beter ik voel mij FANTASTISCH !!! (héhé)

enja ton gdanst en gdaan é en gezeverd en nog ne fatale cola gedronkn omda kik nie drink é, haha, kzien brave KWETET mo twas dus maw superleuk en als aspis ant lezen zijn DANKE voe de moeite!!!

ziej nu jaloers héhé, groets mij!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

H
HaNnE 03/04/2005 09:42
81.11.174.*
iepse !!

wel een beke moja

ja tziet er wel sjiek uit florien mo kdacht dat er wel vele meer gingn gaan van de groep gauwja kdacht da josefien valerie en annelies decl wel gingen gaan gauwja zadn da toch gezeid ...

alli das nu ook weeral gepasseerd

en ook van mij (ook al was ik der nie mo gwn vo alles wa dak eb gezien qua reclame enzo en je moet daarvoor veel werk doen peisk dusja) proficiat zekers

doeij

E
Eva 04/04/2005 10:24
213.118.162.*
heyla

ja, twos echt super

en volgend jaar ist an oes é!

kziet nu al zitn!

haha

allej ciaokes

tot in de chiro, volgende zaterdag zeker?

-Eva-

F
florien 04/04/2005 10:40
81.240.145.*
ik ook zu

hmmm tis zaterdag achtr zaterdag eva

kwestie van organisatie salu!

E
Eva 04/04/2005 17:09
213.224.164.*
tis dat dak bedoelde wi!

en florien, afspraakjes vo de kerke, ket wel gezien wi, me sarah..; en nog meiske en jongen, gelijk waar ge gaat ek joe gezien!

het alziendoog, Eva

F
florien 04/04/2005 21:33
217.136.218.*
aaah ja vanmiddag gmoest es getut en gzwaaid emn!!!

twas met lore ja whadn na the ring 1 gekeken en isaak zond bricht omdaz in rupmbeke was om keer te gaan en keb dan me bibboek meeghad en sarah braeye was daar ook mo zis lik heel veranderd twos ne kiezigen é tis ne zielaard zu

E
Eva 05/04/2005 10:17
213.224.211.*
kdacht al zoiets

ja, zis stif veranderd é

kvind het ook...

allej ciaokes

Eva

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |