FORUM tiptiens
tiptiens
http://www.aboutchirumbero.tk
F
florien 30/01/2005 19:11
81.240.224.*

nui zaterdag

hoi hoi, degene die der zaterdag waren weten het maar degene die er niet waren weten het niet dus moester da twie ipt forum zetn mo tdeed da lik niemand dus ga kik het doen éh! (ohja helena doet ook neit mee aan het chirofeestje waarom weet ek nie ma hanne (dubois) heeft het g'smst dusja en hanne kweet nog nie wa dak ga doen met da eten tis lik niemand ingeschreven kwil weten wuk dat al de reste doet) Dus nu zaterdag gaan we ff naart stad zeker om achtr e topje te kijken dus pak een beetje geld mee vijftien ofzo zeker??? Wgaan kijken in de zeeman enzovoors om iets goedkoops te vinden flashy en pinkelend zeker, alligouw iets fame-achtigs *groene lach* en we zijnt belange nog niet beu gehoord, we bluven deuregaan, yeahaaaaaa, nja en als et dus een ommetoer is om naar de chiro te komen zorg dan dat je tegen kwart voor twee an de flikken staat, eva en annelies gaan daar staan (hanne lapere waarschijnlijk ook ma kben nie gaan dansen dus wetek et nie ma ze zit ok nie opt forum kga keer e mailtje zenden na helene (lefevere)om et aar te laten weten) eh en voor de rest gawe in de vakatnie es nen filmavond organiseren maja kimberly zei bij aar thuis moja alstertwie ne tv met video eeft en da gmakkelijk kan meepakn kuw da alsan arangeren, wgaan da gezellig maken, yeaha ahja ey aw zo afspreken van ey gij pakt cola of fanta of kwenie wuk dajundr al drinkn en gij spekn en gij chips, joje ton is da goed éh hah, en tist hopen daw op ideetjes komen want aw nu zaterdag nie vele vinden amai mizerie wi! tijdens vakantie nog e keer, ma hanne dubois kan niet komen dusja gawe et aar moeten leren en de week voort chirofeestje kunnen annelies doutry en ik niet komen dus gajet ons nog moeten leren de dag vooraf amai tzal idd improvisatie van het moment zijn

les amitiés!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

E
Eva 31/01/2005 18:44
213.224.164.*
hela

amai wi, zuk nen tekst

mozeg van dansje, we gaan maken dawt zaterdag bijna heel kennen da hanne, florien en annelies nie moetn leren opt laatste moment é anders zalt zeker improvisatie zijn!

jiehaa

zeg kgaaj laten

ciao!!

Eva

H
HaNnE 31/01/2005 20:51
81.11.197*
hela !! oewist ? hopelijk beter dan me mij ..

kben dus ziek je dnekt nu verzekers van oo jeij !! mo ik vin da nie wei ke were een twuk uitgestokn bien dokteur kheb dus ee nvan de virussen die de ronde doen mo heel mss klierkoorts en hij wou toch zeker zijn en hij ging bloed trekken en kben flauwgevallen ... enjah mo hij heeft dan uiteindelijk toch bloed getrokken

hehe

mo euhm aje afspreekt vo die film héé eventueel kijken vo nie de maandag en woensdag avond kwetet daje moeilijk voor iedereen kunt kijken of dat et past mo kzeg et op voorhand zodanig daje mss der rekening mee kunt houden

en euhm alster dan niemand gaat eten in den hazelt vinnik et erg oor !! nie omdaje der niet eet mo omdakik int begun gevraagd eb van wa gaan we nu doen uiteindelijk bleek van ja ok in den hazelt en kga nu were alleeen overblijven moja kga dan ook nie zunne ... je moet ma zeggen

alli doei doei

ziek tiptientjah !

F
florien 01/02/2005 21:43
81.240.157.*
kben nu al telaat om te in te schrijven

eh klierkoorst weetje wel wuk dat da is hanne

das wel redelijk massas erg zu

hjil vermoeid enal mo tis wel tipisch daj gij flouwvalt

E
elke 02/02/2005 12:47
81.240.152.*
jip

we zien dus naar dardennen en er lag 20 cm sneeuw bere geestig en gelangloufd maar wel veel pijn aan de pols!!!!! voor da eetn ik ben ook waarschijnlijk te laat en kben trouwens ook da blaadja kwijt dus we gaan dan nog wel ne keer afspreken zeker oe dat allemaal in mekaar zit???? en voor diene avond iki ga komn zenne maar de woensdag kan ne kik wel nie.

alee nog de leut é tot zaterdag.

E
Eva 02/02/2005 12:47
213.224.118.*
hela

wan da toch gezegd daw nie ging bluvn eten( ik toch...)

mozeg hanne, tis topen dat het dat virus is wi vo gij.. anders gaajt nog lastig hebben... mo tzin der zoveel ziek, tis een in mien klas al bijna 2 weken ziek dusja... tis erg..

alli

oed junder goed en tot zaterdag é!

groetjes

Eva

F
florien 02/02/2005 12:57
80.200.64.*
idd zeer erg, moedr et da ook al ghad en marieke van me klas vorig jaar ofzo en martijn int lager jaja mensen genoeg en tis echt wel iets dat niet geestig is aj zo paar maanden thuis moet blijven en ge gaat mogen je jaar opniuew doen azo amai, tis te hopen dat het dat niet is zu voor jouw,

kben ook dat blaadje kwijt, en kwenie whadn lik nie echt gzegd ofdaw gingen eten of niet éh, nja, kwenie wie er toch gaat (hanne lapere en helena zeker niet want zdoen nie mee) dus wie niet gaat: hanne dubois, eva, annelies, annelies declerck??? van aar wetek et niet zeker, elke ook niet jozefien niet denkek, sara ook niet denkek, ohja kwetentie eiglijk nie kzitte kik da ier op te sommen en te pijzn mozèg

H
HaNnE 02/02/2005 18:21
81.11.197*
hai hai !!

goe nieuws !! tis geen klierkoorts ben wel nog beetje moe en hoofdpijn enzo moja das nix hee als je je kunt bepeisen dak ne maand ging moetn thuiszitn mo theeft een meisje van vorig jaar in muhn klas da ook gehad en dit jaar eeft zet ook al gehad tis echt nie te doen !! moja nje tjah kga dan ook nie gan eten he (opt chirofeestjen héé) alli doei doei

E
Eva 02/02/2005 18:28
213.224.118.*
hoh

we zijn gerustgesteld wi, ik toch, onze marilin monroew, of oe dajt schrijft... hihi

allej tot zaterdag é!

F
florein 03/02/2005 21:14
81.240.155.*
ey whadden toch kwart voe twee an de flikken afgesproken éh voe de zekerheid...

ik ga ook niet eerst naar de chiro omdat ek sochtends examen toneel heb en kdenk dat da tot twaalf of twaalf uur dertig gaat duren en annelies gaat dan ook komen eten naar de muziek school en en ton gawe naart stad omdat eva ton ook in de muziekschool zit en hanne lapere weet het ook al...

E
Eva 04/02/2005 17:40
213.119.67.*
hellow

da wilt dus zegn da gij en annlies ip ik gaan wachten in de muziekschool

ah, tof

allej tot morgen é

groetjes

Eva

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |