Hallo,
hoe gaat het nu met jullie?
goed, met jouw??
indrukwekkende foto van de stoet.
ik begrijp dat munky naar de "Ring" wil?? lijkt mij ook erg spannend,
Ja zekers indrukwekkende foto zeg. mooi dat die gemaakt is. Nu kun je pas echt zien hoe lang de stoet was.
Jep wil hij idd.
en samen is leuker dan alleen, leuk als je meegaat.
er zijn nog wel meer die ook willen, en hunter heeft het zelfs over een georganiseerde rit volgens mij.
:>
Ik ga nog wel een weekendje die kant op denk ik alleen niet georganiseerd want dan ben ik 's avonds pas in de Eiffel. Ik moet nog naar de Rizla Racing Day in Assen, de SBK in Assen, Teuto-en en barbequen in Enschede en speklaphappen in Zeeland...... Phoe, dat wordt een busy period!
jep sbk willen wij ook naar toe, maar wel onder de voorwaarde dat we bij jullie zitten natuurlijk.
zeg ff waar jullie zitten dan kopen wij dezelfde kaarten. :> (als het mag)
Nou dat mag dan voor deze ene keer! Ik kan niet zeggen waar we zitten omdat je overal heen kan m.u.v. de pits en hoofdtribune. Het beste is om gewoon af te spreken onder weg, niet aan de snelweg maar ergens onder aan een afslag of bij een pleisterplaats. Ik ga wel even kijken wat voor ons allen goed te bereiken is en als je dan heeeeeeeeeeeeeeeel lief tegen me doet mag je naast me zitten.
ow............ ik dacht dat ik al naast je mog zitten,
Jij mag op schoot, ouwe vrijkous! We gaan dus met aan leuk groepje denk ik. Remco en Natascha, Marco, Jos , de Munky's, ik zij de gek, Dennis ging geloof ik ook en dan zal Mikey Mike ook wel gaan neem ik aan. Nog even naar de route gekeken maar de Munky's kunnen het beste rechtstreeks richting Assen gaan. Wij Jos en ik) zullen wel weer bij Heemskerk afspreken en gaan dit keer niet via Zwolle maar via Lelystad denk ik. Dat lijkt me wat rustiger en kunnen we via de Flevopolder binnendoor via Smilde zo naar Assen rijden. De mensen uit Rotjeknor e.o. kunnen ook gemakkelijk daar geraken zonder echt om te rijden. Goed, we zien dat tegen die tijd wel maar reken er op dat als je bij Zwolle afspreekt je elkaar nooit zal vinden en ik spreek uit ervaring..... toch, Marco????????? :>
jep ik ben heel lief, dus die plek naast jou is gereserveerd bij deze.
Het is idd makkelijker als wij rechtstreeks naar Assen rijden.
(die mail van die BBQ is ook een super idee, lijkt me super leuk).
Je zal alleen de hele dag tegen een maf geel petje aan moeten kijken. Ik heb als aandenken aan Eric zijn gele petje gekregen van zijn ouders waar ik onwijs blij mee ben. Die gaat in mijn motor en komt er niet meer uit, zo kan ie toch nog een beetje meescheuren....
Maar eerst ga ik (we) nog naar de Rizla Racing Day op Assen. Vandaag alles binnengekregen voor de V.I.P. bejandeling daar. Met de Goldcard kan ik overal komen, eten, drinken, pitwalk, onmoetingen met BN ers en coureurs, weer eten en drinken, alle Bobo's een handje geven en tot slot nog een verassing. Misschien 15 min. met een pispoes in een bubbelbad ofzo..... Daarna de motor weer van de V.I.P. parking halen om maar weer eens naar mijn pitspoes thuis te rijden :>
wat lief dat ze dat petje aan jou hebben gegeven, zo kan hij toch een beetje bij de club blijven!
:>
haha, hoe kom je nu weer aan die VIP kaarten dan?
dat van dat bubbelbad kun je wel vergeten!!!!
hihi
maar gaaf als je dat van zo dichtbij kunt zien allemaal.
Gijs = Very Important Person!!!!!
gijs en vip.........
ik hoop wel dat ze een yakouzie hebben,
dat petje is wel tof van eric's ouders, gaat eric toch nog overal mee naartoe.
Ik loop al twee jaar te zaniken om zulke kaarten maar er zijn er maar 20 van dus het was moeilijk. Vorig jaar had iemand ze toegezegd en kreeg ik ze niet. Dit jaar stond ik bij de tabaksfabrikant boven aan de lijst als VIP. Grappig. Nou moet ik alleen nog een kaart erbij zien te regelen, zal moeilijk worden, kosten €245,- en ik wil er graag niets voor betalen.
okidokie!!!! ik kom nu al vast,
dus jullie gaan gezellig samen bubbelen met die pits-dame
Nou laat mij maar eerst gaan......
nog 3 nachtjes slapen....
wat was die site ook alweer??
Even 'Rizla Racing Day' intikken bij Koekel.
gaan jullie morgen naar de race demo ik rotterdam???
Wat staat hier nou boven?????
misschien komen jullie elkaar nog wel tegen daar!
veel plezier alvast morgen, enneuh maak ff veel fotos.
Ik ga naar Assen en ik kom alleen Marco tegen denk ik..... :>
er moest staan wie gaat er morgen, ik ga...ofzo, gijs wat houden die vip kaarten in...op de foto met rizzla dames

?
ik ga naar monaco aan de maas, niet naar rizla racing :>
ik weet niet of dat hetzelfde is...maar allemaal heel veel plezier vandaag!
Geniet van de Vip behandeling gijssie en markootje!!!
ik hoor/zie wel hoe het geweest is daar.
Zo, lekker gedouched en weer heelhuids terug. Wederom weer gelachen daar zeg.... uiteraard weer regen maar ook aardig wat zon. Mooi uitzicht vanuit de GoldClub op start/finish, warm en koud buffetje, bitterballen, even de pits in en uit, live op Radio Veronica (lachen!), onderonsje met J. vd G., overal gingen we op de foto, bijna gebubbeld (echt waar!!!) dus het was de moeite waard. Misschien, heeeeeeeeeeeel misschien heb ik VIP kaarten weten te bemachtigen voor de SBK! Maar dan zwaai ik wel even naar jullie natuurlijk....
Gaaf zeg!
stel dat je die VIP kaarten wint voor de SBK, wie neem je dan mee?????
Wie ik meeneem? De hoogste bieder natuurlijk!!!
doe eerst maar 'ns een openingsbod....
zijn er ook chippendales bij voor het bubbelbad? of alleen maar van die chiks.
mmmmmmmmm chicks,
jaja, en waar blijven die fotos dan van jullie met hun in het BUBBELBAD???
het enige wat ik zie op de fotos is een LEEG bubbelbad.
Chippendales? Ja dat vroegen die Rizla- , of eigenlijk RITSLA(AG)- , chicks ook. Even later zaten we te bubbelen. Of zat jij soms scheten te laten Marco????
haha
i believe it when i see piccies!!!
Daar was het bad te diep voor.....
marco, die vrouw lijkt wel een beetje op jou, of is alleen mij dat opgevallen :>
als je goed kijkt hebben ze idd gelijkenissen ja. :>
maar als je goed voelt niet! :<
lijkt op mij??? ik wist niet dat ik ZO knap was!!
Dat HAAR vooral Marco, DAT doet het 'em! Of was zij ook een beetje kaal?
ja, maar niet op haar hoofd.....zoals je ziet!!
Wist je dat die ene meid uit De Bosch komt?
wat dan? ligt den bosch dicht bij rotterdam ofzo?
Van Spijkenisse (NL, 3201)
Naar 's-Hertogenbosch (NL)
Afstand 92,9 km.
Reisduur 01:01
D'r borsten lijken zijn net twee Bosche Bollen, vandaar............
alleen zonder chocolade
maar met slagroom!!!
where is everybody????
asleep
| quote |
| where is everybody???? |
ben hier, maar heb erg slecht nieuws gehad, dus ben er van de week niet zoveel.
stuur je wel een mailtje MG, om het te vertellen.
duidelijk marco, heel veel sterkte.