nee, hoor, Jacky, moest eten koken... en daarbij, als 't te koud is, mag ik niet te lang buiten met mijn rug... straks zijn er meer fotografen op de voetbal dan spelertjes...
... de Kleine Zuidstraat in Kaprijke nog altijd zonder riolering zit. Wateroverlast bij regen voor bewoners en fietsers en gevaarlijk kruisen van voertuigen vanwege de soms verraderlijke putten...
... het voor de fietsers (scholieren) wenselijk zou zijn dat er een aansluiting van de fietsersbrug naar de Beekstraat zou komen. Uit goede bron vernomen dat één persoon dwarsligt om deze route te realiseren...
... café "Dreadzone" overgenomen is door Kaprijkenaar Bart Claeys en herdoopt werd in "den Bolhoed"...
... de mannen die de parkeerovertredingen in Eeklo vaststellen dit nu al met twee man sterk doen ? Eén om te fotograferen en één om te noteren...
...er achter het depot van de gemeente (kant Vrouwstraat) regelmatig een a-sociale jager rondloopt en zelfs na daglicht wild (?) schiet en daarmee o.a. de rust van de omwoners verstoort...
...er in die buurt ook regelmatig katten verdwijnen... (link met hierboven ?)
...Luc sinds zijn verhuis niet meer naar den voetbal mag!!!Huisarrest of zo …Of hoe men iedereen kan temmen….(link met hierboven?)
... heeft U ook een "weetje", belangrijke info uit de buurt e.d. , aarzel niet en mail het gerust door naar digfoto@pandora.be Misschien komt het wel op deze site. Vergezeld van foto's ook niet te versmaden)
wie is "kaprijkenaar" met onbestaand mailadres ?? deze weetjes staan inderdaad op site. Maar dat ik niet meer naar voetbal kom, klopt niet, hoor. Heb enkel match op Mariakerke gemist...
Hehe ik vind het persoonlijk wel een goeie al ga ik er ook mee akkoord dat je uw NAAM moet vermelden!!Luc heb je liever dat ik het wis?Anders doe ik dat zo snel mogelijk
Gino, van mij moet je het niet wissen, anders zou men denken dat ik er niet tegen kan. Maar moest ik webmaster zijn... anonieme reacties zou ik onmiddellijk de prullenmand in gooien...
Enne, Jackie Borrel : "Back off !" (nee, van die weet ik dat 't voor de fun is)
hooooola ! Heeft de Marc een pakske slaag gekregen ? Dacht eerst dat het de Marnix was, maar zie aan reactie hierboven dat het om Marc gaat. Stoute dingen gezegd, Marc ? Of teveel naar diene vent zijn madam gelonkt ? [/b]
eigenlijk spijtig dat die foto niet bij foto van de maand stond. 'k Zou er zeker op gestemd hebben : een echte actie-foto trouwens, goed gezien van de fotograaf, hoor.