druginfo forum

https://http://users.pandora.be/druginfo/
G
Gerry Jager 26/09/2006 16:47
143.121.39.*

Jongeren gezocht voor deelname aan wetenschappelij

Beste ouders,

Heeft u een zoon tussen die 12 en 17 jaar die (te) veel blowt? Dan maakt u zich wellicht zorgen over de lange termijn gevolgen daarvan. Het Universitair Medisch Centrum Utrecht is een onderzoek gestart naar de effecten van cannabis gebruik op hersenfuncties bij adolescenten.

Wij zijn op zoek naar jongens tussen de 12 en 17 jaar die regelmatig blowen en die interesse zouden hebben om mee te doen aan deze studie.

Meer informatie is te vinden op: www.fmri.nl/cannabis/info.htm

Met vriendelijke groet,

Gerry Jager, onderzoeker UMCU

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

X
X 11/10/2006 05:52
87.209.79.*
Hey gerry wilde effe zegge dat ik je zo'n domme klootzak vind en naief dat blowen niet verslaafd is, iedereen die ik ken die blow blow al jaren elke dag een zakje van 12.50 euro minimaal, hoezo niet verslavend? oja en teergehalte minimaal 10x hoger als zware shag? waar heb jij het over man, heb je aandelen in de wiet kweek ofzo?

man je weet niet wat je andere aan doet man om dit te supporten

oja niet te vergeten dat Sterkte can WIET GELIJK STAAT AAN DE GROOTSTE HARD DRUGS MAN !!!!

kappe hier, ga eens nadenken waar je over praat naieveling!!!!!

X
X 11/10/2006 05:53
87.209.79.*
Hey gerry wilde effe zegge dat ik je zo'n domme klootzak vind en naief dat blowen niet verslaafd is, iedereen die ik ken die blow blow al jaren elke dag een zakje van 12.50 euro minimaal, hoezo niet verslavend? oja en teergehalte minimaal 10x hoger als zware shag? waar heb jij het over man, heb je aandelen in de wiet kweek ofzo?

man je weet niet wat je andere aan doet man om dit te supporten

oja niet te vergeten dat Sterkte can WIET GELIJK STAAT AAN DE GROOTSTE HARD DRUGS MAN !!!!

kappe hier, ga eens nadenken waar je over praat naieveling!!!!!

G
Gerry Jager 22/11/2006 13:14
84.82.131.*
beetje wederzijds respect kan geen kwaad, beste X. Ik noem jou toch geen domme klootzak en naieveling terwijl ik verder niks van je af weet...

Gerry Jager

H
HeD 20/05/2007 17:37
86.80.31.*
Het is inderdaad niet verslaafend ik rook ook genoeg op een dag het is zelf gezonder dan een sigaret en die docter met zen test .. die test schrijft hij maar op zen reet =D

D
di 25/05/2007 20:27
84.198.11.*
Vertel dat eens aan mijn man die al 20 jaar wiet blowt en er niet vanaf kan, ook al wil hij het zelf. Cannabis niet geestelijk verslavend ? Jazeker

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |