FORUM Forum

Forum

A
Aart-Jan 17/06/2008 19:27

I.V.L.I.V.S. en FURORE presents: N.S.G. slotfeest

Waarde Arenouten,

Op de valreep van dit collegejaar zullen I.V.L.I.V.S. en FURORE, disputen der N.S.G. nog een slotfeest geven, uiteraard geheel in stijl! Het slotfeest zal plaatsvinden op dinsdag 24 juni.

Thema en locatie zullen binnen enkele dagen bekend gemaakt worden.

Grijp deze mogelijkheid om dit jaar nog een keer te feesten met N.S.G. Kom in zomersfeer en vergeet de tentamen stress, het is tijd het NSV-jaar feestend af te sluiten. Tevens is dit feest de laatste mogelijkheid dit jaar af te reizen naar de grootste NSV-stad. We zien uit naar u komst!

Namens I.V.L.I.V.S en FURORE,

Aart-Jan Heemsbergen

f.t primus der I.V.L.I.V.S.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

A
Aart-Jan 18/06/2008 13:43
Vol trots mag ik u het officiele thema van het slotfeest bekend maken. Om aan te sluiten bij de tijdgeest van EK's en Olympische spelen is het thema van het feest 'Sport-Lontje'. Het feest zal losbarsten om 22.30 in het Parlement (poelestraat, naast de vaste N.S.G. borrel locatie molly's).

Dresscode: Sport (kleding).

Wij verwachten samen met u het N.S.G. jaar is feest stemming af te kunnen sluiten! Wees welkom!

Poster volgt later vandaag...

W
Willem de Vreijer 19/06/2008 15:37
Houd ons maar lekker op de hoogte feuti. Sterke teksten zijn altijd welkom. Bravo voor de tijd dat wijsheid vanuit Groningen ook daadwerkelijk wijsheid was. Toen mooie bazen ook daadwerkelijk mooie bazen waren. Toen er in de stad meer hertjes te tackelen waren dan op de Veluwe. Toen invallen nog echt invallen was. Toen de NSV Sportdag niet jaar in, jaar uit in Rotterdam gehouden werd.

Ach, mijne Heeren, ik ben aan het dromen. Arena is, Arena blijft. Altijd zo geweest!

B
Berteke 19/06/2008 16:49
Toen ik nog mocht stappen met die mooie bazen en op de bar in skihut stond...

F
feuti 24/06/2008 15:32
Voor vergane glorie is ook niets in deze wereld te koop...

D
de schatbewaarder 25/06/2008 11:35
En welke poefter heeft het in zijn hoofd gehaald om niet naar de dispuutsafsluiting te komen en wel naar Groningen te gaan?????

Gelukkig niemand, want bij het Oudste is namelijk alles verplicht!!!

Heeren ik heb er weer van genoten om in het park de wijsheid te wisselen, dat moet veel vaker gebeuren. Ik zie er naar uit om weer met u allen rond een BBQ te staan, en dat dan het nieuwe bestuur gepresenteerd zal worden!!

Arena B'vo

A
abc 25/06/2008 14:10
Aaah het nieuwe bestuur, wie zijn die mooie bazen?!

H
Heersbaas 27/06/2008 14:24
Wanneer oh wanneer komt die eerste zwarte president bij 't Oudste

Q
Quintus 28/06/2008 15:07
Ik wil eigenlijk wel de eerste neger worden bij het oudste. socosoco...

Ik hoorde alleen dat ene hopmans ook als neger terugkwam uit val thorens?

Ik sprak laatst een paar van die mooie bazen op de soc, Ros en Zoutendijk... Zo zou ik ook wel willen zijn, alleen dan niet zo wit...

N
Nicolaas Ikker 28/06/2008 20:45
Negers bij 't Oudste B'vo! De eerste die binnen is krijgt gratis een net iets te strakke witte Ralph polo en zal op de volgende AALV hoge ogen gooien bij de D.C.C.!

Liever 1 neger, dan vijf normale feuti bij 't Oudste!

M
moe 02/07/2008 20:23
Terwijl ik nu eigenlijk mijn takehome examen moet maken over de principaal-agenttheorie, is mijn hand weer naar de muis gekropen om stiekem toch weer eens op het forum te kijken of daar nog mooie dingen gezegd worden. Mijnheer de Griffier kijkt naar mij en staat dit gedrag oogluikend toe. We zijn moe, moe van de Alma Mater en haar boekenverzameling waartussen het zo heerlijk toeven was afgelopen jaar. Moe van het weer, moe van NSV. Heeri, ik ga zaterdag op vakantie en wens u allen een veilig verblijf in het Rotterdamsche en ik zie u wellicht spoedig weer terug wanneer we proberen onze medelanders te enthousiasmeren voor het Oudste!

M.A.G B.J.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |