FORUM Forum

Forum

P
Purpere Pauper 06/11/2007 12:21

Heerschtfeest 07

Arenauti,

Afgelopen weekend nadat ik in de nieuwe auto van de familie was gestapt opweg naar het clubhuis bedacht ik mij opeens dat deze donderdag het heerschtfeest plaats zal vinden. Dus ben even naar mijn goede vriend de h.t. directeur toegestapt en hem wat oude clubs ontvreemd. Hij drukte mij nog op het hart dat eventuele beschadigingen aan de club door het finetunen van een puntig hoofd van een poefter van het andere dispuut geen probleem zal zijn.

De burlington zokken liggen klaar, De FootJoy stappers staan in het vet, de lamswollen MadeInScotland trui is gewassen en mijn Big Birtha glimt als nooit tevoren.. Altijd zo geweescht..

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
Maestro 06/11/2007 14:36
Ik mis de golfpet

S
Straffe Hendrik 07/11/2007 00:59
Ontzettende FEUT!

Afgezien van je ontzettend slechte zinsopbouw, is je spelling al helemaal om van te janken!

Het is 'sokken' in plaats van 'zokken', en wat nog veel erger is: we hebben het over DAT andere dispuut en niet HET andere dispuut. Er is maar één dispuut dat met HET mag worden aangesproken en dat zijn wij, HET Oudste!

SCHANDE, FEUTEN ZIJN DOM!

M
Maestro 07/11/2007 11:10
Sjaarzi corrigeren B'vo
Strohrum B'vo
Straffe Hendrik met 3 dates voor 't Herfstfeest B'vo
B'vo roepen B'vo

P
Pijnlijke Peter 07/11/2007 13:30
oioioi een feut met teksten!

Waar is de tijd gebleven dat feuten nog elke dag het forum afstruinden en alleen maar verzoeken hadden aan de heeren om hun wijsheid te wisselen? Nu pretenderen ze zelf al voldoende wijsheid te hebben om hier te gaan spuien.

Schaam je! Foei! Schande! En dan heb ik het nog niet eens over de tekstuele insufficienties die Hendrik zo pijnlijk blootgelegd heeft...

Wanneer komt dat vlakken diner om deze feutjes even manieren bij te leren?

Overigens ben ik wel van mening dat het heerschtfeest nogal overherfst moet gaan worden!

P.S. Maestro mag ook een B'vootje

S
Straffe Hendrik 07/11/2007 16:45
Aaaah het vlakkendiner! A-a-alweer zo'n heerlijk feutmoment! De definitie van feut en affeuten volgens de Dikke Van Dale:

feut (de ~ (m.), ~en)
1 nuldejaarsstudent als aspirant-lid van een studentenvereniging [bij studenten]

af·feu·ten (ov.ww.)
1 (nieuw aangekomen studenten) inwijden in een gezelligheidsvereniging door ze met allerlei plagerijen op de proef te stellen => dopen

Affeuten B'vo!
Dopen B'vo!

Straffe Hendrik heeft de backhand al gemasseerd!

P
Pieter Patio 07/11/2007 22:50
B'vo voor de onwetende sjaars die zijn mond opentrekt op het forum!

Meer nieuwe teksten HOOG!

Alle begin is moeilijk, maar er is zo te zien gelukkig voldoende opbouwende feedback vanuit het dispuut om deze nieuwe lichting nog tongscherper te maken dan een bovengemiddelde griffier...

Dat er maar weer als van Oudsch geheerscht M.A.G. worden aanstaande donderdag.

S
Straffe Hendrik 08/11/2007 15:05
Afterparty's in de Petoet B'vo! Wie stelt zijn kamer plus drankvoorraad vrijwillig beschikbaar?

J
Ja 08/11/2007 16:25
Voor sjaarzen verplicht...?

S
Straffe Hendrik 08/11/2007 17:25
Zo ongeveer, noem het een mos, een ongeschreven regel.

Meervroud volgens Van Dale:

mo·res (de ~ (mv.))
1 zeden, gebruiken => conventie

H
heerscht 10/11/2007 11:42
heerschtfeest herfst!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |