FORUM Forum

Forum

C
Cobri 18/09/2007 10:08

Arena's Traditionele Disputenloopborrel

Daar de gebroeders Ravenstein en Roverstein met elkaar in de clinch liggen, zie ik het als mijn taak menigeen van een belangrijke gebeurtenis op de hoogte te stellen.

Ja mijne heeren, de Traditionele Disputenloopborrel komt weer om de hoek kijken. Ook al betreur ik het dat ik geen nieuwe vriendinnetjes kan verwelkomen, ben ik toch benieuwd hoe gretig de nieuwe feuti zijn.

Zal het ouderwets goud zijn wat aan het hout blinkt? Of word het met je verzuurde smoelwerkje van die kleffe colaatjes huffen, onderwijl verveeld naar de televisie te staren?

Het kaf scheidt zich van het koren. Ik ben benieuwd!

Kusje van Cobri

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

V
Veldhuis 19/09/2007 11:31
Maar ik wou juist dat ik jou was

en dat ik bij 't Oudste zat

En ik wou juist dat ik die brute feut was

en niet die saaie vrouw was,

niet het rare sjaaltje

maar die blauwzwarte das had.

Niet dat truitje maar een mooi jasje had

Niet de sneakers maar de Bommels had

Geen rose maar juist een pils had

En ik wou juist dat ik een man was...

En ik wou juist dat ik bij t Oudste zat,

en niet zo'n zure tijd had

dat ik een mooie mat had

En niet zielig maar juist bruut was...

en niet die zure pauper was...

Niet de stekels maar het soepele kepje had.

Maar ik wou juist dat ik in het bestuur zat en

wat van de whiskey mocht...

Ik wou juist dat ik Areanaut was...

S
sjaars 19/09/2007 15:11
hallo dispuut arena! ik hoorde van mijn mede-aapje L. dat vanavond een borrel voor de eerstejaars werd gegeven en dat hij er een uitnodiging voor had gekregen. ik heb alleen die niet gekregen, kan ik dus nu wel komen en wanneer en waar is dat dan?

Groeten, P.

R
Raaf Roverstein 19/09/2007 16:05
Beste Pino,

waarschijnlijk heb je de disputenloophyve gemist, maar vriendje L kan je vast wel vertellen waar je mag verschijnen!

De noti en tot Rovens,

Raaf Roverstein

D
Dhr. Bender 19/09/2007 17:21
Hallo Arena,

Mijn oor vernam dat er een aantal zeer stijlvolle diagonalen mijn oude pand zouden betreden. Een Areanaut is altijd welkom. Het motto 'Oud aan het hout is goud' klonk mij ook als muziek in de oren. Wat het Oudste weer doet in het oudste cafe van Rotterdam schijnen een zeker aantal feuti te kunnen vernemen vanaf negen uur.

Groeten, Bender

H
Harmen Siezen 19/09/2007 17:45
En ik wou dat ik Erwin Kroll was
en niet die saaie nieuwslezer was...

P
Piet Paulusma 22/09/2007 13:07
Prominente pikken, de traditionele disputenloopborrel was weer als vanouds: traditioneel en goed lopend! Er zijn wederom belangrijke wijsheden gewisseld, bijvoorbeeld dat er naast pi-pa-pilseners nog veel meer dingen te ontdekken zijn tijdens je studententijd.

Ik ben wel even geirritieerd dat Harmen Siezen nu zit te eikelen, is hij soms vergeten dat Erwin Kroll zijn kepje ook al niet meer zo lekker gaat? Anders ga je toch ook lekker commercieel Harmen, daar zijn nieuwslezers per definitie niet saai...

K
Kemper 23/09/2007 15:22
En ik wou juist dat ik een mooie baas was,

en niet verzuurd tot op het bot was,

Niet slappe teksten maar een verhaal had.

Ja, ik wou juist dat ik prominent was,

Dat ik president en niet een feut was.

Dat ik gezien en gewaardeerd was.

Een koning en niet een sjaars was.

Dat ik stijl had,

Smaak had,

Niet de bio maar wel de baas was

Ja ik wou juist dat Arena

dat Arena op plek 1 stond,

En het Oudste mij verkozen had.

Dat die disputenloop gelopen was

Dat mijn lijst een futiliteit was

En mijn keus een gedane zaak was.

En ik een Areanaut waaaaaaaas.

H
Hans Zekveld 23/09/2007 15:30
Mijne mooie heeren Areanauti,

Ik heb gehoord dat jullie weer op zoek zijn naar mooie bazen. Nou weet ik dat dat predikaat niet bij mij past, maar ik vroeg me even het volgende af:

Stel dat jullie niet genoeg jongens vinden, zou ik dan eventueel, twijfelachtig weer een nieuwe poging mogen wagen? Heb inmiddels wel aardig geleerd van dat debacle en die zure nasmaak is nog altijd niet uit mijn mond gespoeld. Ik weet dat ik inmiddels al lid-af ben, maar het moet toch gewoon kunnen als ik me weer inschrijf?

Laat even snel wat weten, mijn lijstje ligt al klaar.

Groetjes.

B
Boer Willems 23/09/2007 15:40
He mooie gasten,

Wanneer komen jullie weer eens langs? De capjes op mijn manege zijn nog nooit zo lekker gegaan als die week dat jullie langs zijn gekomen. Ik heb die kerst meer herten dan ooit geschoten, en de Pi-Pa-Pilseners staan al weken koud.

Laat even wat weten, dan zet ik de Bobcat alvast klaar.

Haujjeee

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |