FORUM Forum

Forum

P
Prefab 23/06/2007 20:12

Nieuwe feuti gezocht!!

Mijne heeren,

Bij deze wil ik alvast vooruitblikken op de periode die wij momenteel ingaan. Met het gros van het verenigingsjaar achter de rug gaan wij ons tijdens de zomer opmaken voor de Eurekaweek. Iedereen weet dat in het einde van de ene tijdperk het begin van het volgende besloten ligt.

Misschien had meneer Joosse junior dit al door toen hij de volgende vraag stelde: "Papa hoe oud is het oudste?"

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

P
piet 26/06/2007 12:08
Arena zit je in het bloed...?

F
Floris 26/06/2007 13:35
Wat heb ik zin om lid te worden!

Ik pis al dagen alleen maar zwarte pis, en dat blauwe bloed van mij is nog nooit zo blauw geweest!

Wie is trouwens die Jan Klaassen waar jullie het de hele tijd over hebben?

O
Ouwe Vos 07/07/2007 09:41
Hey Floris man,

jij hebt ook vast zo'n jongetje op school dat altijd bij jou wil afkijken maar dat nooit jou een keer laat kijken wanneer je in de sheit zit. Zo'n jongetje dat na gymles nooit doucht, maar wel altijd grappen maakt om kleine pikkies van anderen. Zo'n vent die wel 50ct van jou terug vraagt als je dat geleend hebt, maar snel z'n mond houdt als je hem er op wijst dat hij al jaren op jouw voorraden paraciteert. Heb je hem scherp? Wel, probeer je in te denken: zo'n jochie, alleen dan nog verder verzuurd en ook nog eens heel lelijk: dat is Jan Klaassen. En geloof me, er zijn er aardig wat en ze zoeken elkaar altijd op en ze noemen zich dan ook nog eens kleurrijk. Nou, genoeg materiaal om na de grote vakantie weer mooie verhalen op te hangen toch? en snel lid worden he, want dat heerscht!

Opa

A
Arno Verboom 11/07/2007 12:08
Waaraan moet een feut van Arena aan voldoen?

B
Bryan 13/07/2007 00:45
Hee guesti, kennen jullie me nog van de golfclinic? Zojuist Suzette op het vliegtuig naar Zuid Afrika gezet, ze bleek toch van weinig meerwaarde op GCR. Anyway kijk even op mijn instructievideo en denk om die setup, takeaway en de heuse polsknik (nee geem crocky!).

[url]http://www.gowiththepro.tv/scripts/freeVideo.php?vid=f442afca258e1a8882cad465ae5545dd[/url]

Go With the Pro!

Bryan

B
Bryan 13/07/2007 00:49
[url]http://www.gowiththepro.tv/scripts/freeVideo.php?vid=f442afca258e1a8882cad465ae5545dd[/url]

of

[url]javascript:MM_openBrWindow('freeVideo.php?vid=f442afca258e1a8882cad465ae5545dd'[/url]

Anders even het adres kopiëren!

S
Soepele zwaaier 13/07/2007 11:20
"Waaraan moet een feut van Arena aan voldoen?"

Een feut is geen feut van Arena zonder de juiste polsswing. Concentreer je op het zwaaien en je stift het misschien nog ver als toekomstig wannabe-areanautje!

B-B-B Buig die polsen...

P
Piet Heyn 13/07/2007 14:09
Waar moet een Arena-feut aan voldoen?

Dat vroegen de jonge knapen zich vroeger ook al af....

Wanneer we dan weer uit Delfshaven voeren op de Sphaera Mundi, met als doel terug te keren met schatten uit het Oosten, zag je die koppies angstig kijken. En terecht, als je het mij vraagt, want het waren geen makkelijke tijden zo op zee. Je wist dat de helft op de bodem van de oceaan achter zou blijven, de andere helft zou terugkeren. Als je al kon kakken, nou dan ging dat toch echt niet van harte, dat kan ik je wel vertellen. 's Avonds wanneer iedereen aan het maal zat, zag je de helft eten met bloedende bekkies.

Ja, scheurbuik heeft me veel manschappen gekost.

Maar goed, ik zou te pessimistisch zijn wanneer ik me alleen maar de slechte dingen kon herinneren.

Dat gevoel van vrijheid, dat is onbeschrijflijk. De wind in je haren, een lekker vette cap, heerlijk was dat. Nee dat zou ik voor geen goud willen missen.

Maar goed, al met al waren het toch geen makkelijke tijden.

Over tijden gesproken, die zijn intussen wel veranderd hoor. De feutjes van nu hebben een luizenleven als je dat met het leven op de Kleine Neptunus vergelijkt.

Een kwalijke zaak vind ik dat, die versoepeling en gemakzucht bij de knaapjes van nu. Maar goed ik zal erover ophouden, wil immers niet verzuurd overkomen.

Ik heb gehoord dat Arena ook weer binnen afzienbare tijd een weekend heeft waar de nieuwe feutjes beproefd zullen worden. Ik hoop dat jullie de lat wederom weer erg hoog leggen, zoals het Areanauten betaamt.

Daar heb ik overigens het volste vertrouwen in, de corridor zal dan toch wel weer geopend zijn, toch?

M
Maghyel Adriaensen 13/07/2007 14:34
Toen ik nog op de vaarde in de Nederlands-Engelse oorlogen ging het er, zoals mijn vriend Piet Heyn al zei, heel anders aan toe.

Maar wat immer duidelijk is gebleven zij de grote vijand de piraat.

Zoals ik heerschte op de mediterrane wateren ende gehele westkust van Europa, zo schijnt dat nu zo te zijn met een elitair groepje beste knapen.

Naar mijn gehoor vernam maken zij dit weekeinde de wateren van Fryslan weer wat veiliger van dat gespuis.

Gegroet ende een goede thuisreis

R
Robby 16/07/2007 17:05
Oei oei oei wa-wa-wat een misser! Beste vrienden, zoals ik al tegen uw president vertelde op vrijdagavond moest ik het betreuren jullie zaterdag naar Sneek te zien vertrekken...Ik heb even met Anja gebeld en misschien kunnen we erover denken de schuimparty naar zaterdag te verplaatsen om elkaar een beetje tegemoet te komen.

Groetjes uit Grou!

PS wie zit er dit jaar in jullie bestuur, ik heb de presenatie gemist!

R
Rik 02/08/2007 15:34
Ik vind het oudste allemaal te moeilijk belangrijk als je het mij vraagt...

dus: wanneer is dat weekend?

Mijn vader zegt dat ie oud Areanaut is, kan dat?

Daag rik uit vlaardingen.

PS: ik hoorde dat er geen vrouwens bij arena zitten, maar wel lekkere matten?

D
De oudste 03/08/2007 16:51
De oudste van het Oudste heeft geen mat meer...

S
Stiffmeister 21/08/2007 20:54
Wie is momenteel eigenlijk de oudste van het oudste?

H
HarmenSiezen 27/08/2007 14:32
Newsflash!

Klik voor een vergroting

Deze 4 apathisch kijkende personen werden dit weekend reddeloos aangetroffen in de binnenstad.

Enkele quotes:

'Ík ben ook een prefab hoor!'

'De EW was ontzettend mooi zeg'

''t Oudste is een vaststaand feit!'

'Ik?? Verzuurd?'

Kent u deze personen, dan kunt u ze komen afhalen!

H
Harmen Siezen 27/08/2007 14:42
http://www.nsr.nu/Media/View/84087/CIMG0024.JPG

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |