FORUM Forum

Forum

C
chicane 13/09/2006 11:50

Daar gaan we weer

Kritiek op ontgroening? Dan houden we het toch geheim

Rubriek: Binnenland

Woensdag, 13-09-2006

Pubers die een paar uur in de regen staan en het smurfenlied zingen, kin op de borst en blik op de schoenpunten. Terwijl rondom hen anderen door het natte grijs proberen te tijgeren zonder hun sokken nat te maken, en prevelen: ‘Ik doe dit voor jullie, jaargenootjes’ of ‘Ik doe nooit meer gel in mijn haar.’ Het is zomaar een scène uit de afgelopen introductieweek van de Rotterdamse studentenvereniging SSR, die zich onlangs afspeelde in de bossen van Tilburg. Niet echt schokkend, in het licht van geruchtmakende incidenten door de eeuwen heen. Er is dit keer niemand dood gegaan, zelfs niet bijna. Slechts één persoon viel flauw en belandde even in het ziekenhuis.

De laatste keer dat Bart fors moest ingrijpen was in 2000. Leden van het Dispuut Arena hadden zich toen zo misdragen, dat de universiteit een jaar lang alle banden met dit dispuut verbrak en hun subsidie introk. Voorbeeld: een ‘kampcommandant’ zou ‘kutfeuten’ met een knuppel hebben bewerkt. Dergelijk excentriek gedrag is de afgelopen jaren achterwege gebleven.

Maar weer afwachten wat het dit jaar wordt....

chicane

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Über nuldejaars 13/09/2006 15:26
Geacht dispuut Arena,

Wat was het gisteren toch weer een fijne avond. Ik heb samen met mijn andere nuldejaars vriendjes lekker kunnen borrelen met jullie.

Ik weet alleen de laatste week niet of ik jullie nou leuk of bruut/stoer moet vinden; het ene moment liggen jullie stoeiend op de societeitsvloer en het andere moment leggen jullie meevoelend een arm om de schouder van een willekeurig onzekere NSR-griet.

Ik heb mijn mama verteld dat ik jullie op één ga zetten. Ze was trots. Ik ben toch haar lieve jongen.

Stiekem heb ik de afgelopen weken geluisterd als jullie jullie lied zongen. ‘Mooi gedragen’, zou mijn muziekleraar op het gymnasium hebben gezegd. Gisteren zong ik hem zachtjes toen ik alleen thuis was.

Morgen weer? x

C
chicane 13/09/2006 17:27
Tja, het ene moment ben je bezig op een mooi landgoed de sjaarzen mores bij te brengen, het andere moment sta je poeftertjes gierend gek te maken... Het leven van een Areanaut is behoorlijk afwisselend.

Y
Yoshe 14/09/2006 11:50
zoek je eigen mat in de verschillende categorien:

http://www.mulletsgalore.com/

I'm lovin it,

Über nuldejaars 14/09/2006 15:25

Klik voor een vergroting

Matten?! Potentiele Arenouten zijn toch kaal?!

De middelste is mijn opa!!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |